סניף הליכוד בחיפה (דף הפייסבוק של סניף הליכוד)
סניף הליכוד בחיפה (דף הפייסבוק של סניף הליכוד)

הליכוד יחליט בקרוב אם להציב מועמד לראשות העיר

שלב הבחירות בסניפים תם, ובימים אלה עורך הליכוד סקרים לקבוע היכן כדאי למפלגה להתמודד על ראשות הרשות המקומית. שמשון עידו: "אם נראה שיש כאן סיכוי להצליח יהיה מועמד"

פורסם בתאריך: 17.5.18 09:06

תנועת הליכוד תחליט בקרוב אם להציב מועמד שיתמודד על ראשות העיר חיפה – כך אמר ל"כלבו – חיפה והצפון" סגן ראש העיר מטעם הליכוד שמשון עידו. בשבוע שעבר גבר עידו על יניב בן שושן בבחירות הפנימיות של סניף הליכוד בחיפה שקבעו מי יעמוד בראש הרשימה בבחירות הקרובות.

בימים אלה עורך הליכוד סקרים ביישובים שונים כדי להחליט היכן כדאי לו להציב מועמד מטעם המפלגה שיתמודד על תפקיד ראש הרשות. יצוין שהליכוד מעולם לא ניצח בבחירות בחיפה, אם כי פעמיים היה קרוב מאוד לתפוס את כס השלטון המקומי. בבחירות המוניציפליות שהתקיימו בשנת 1989 הפסיד רמי דותן, אז נציג הליכוד, לאריה גוראל בהפרש של 2,000 קולות בלבד. דותן והליכוד התלוננו אז על אי סדרים בבחירות אך טענותיהם נדחו. בשנת 2003 קיבל ראש הממשלה דאז אריאל שרון ז"ל החלטה אסטרטגית "לכבוש" את חיפה האדומה. על המשימה הופקד האלוף (במיל') שמואל ארד ז"ל שהתמודד מול יונה יהב. הליכוד השקיע כסף רב והמאבק היה צמוד, אך בסופו של דבר קיבל ארד 42.9 אחוז מהקולות ויהב ניצח עם 51.9 אחוז מהקולות. באותן הבחירות מימשו את זכותם להצביע רק 34.9 אחוז מבעלי זכות הבחירה, ואם הליכוד היה מצליח להביא מספר רב יותר של בוחרים אל הקלפיות ייתכן שהתוצאה היתה אחרת.

 

 

עידו, תרוץ לראשות העיר?

"לפני שהליכוד מציב מועמד הוא חייב לבדוק את השטח. עכשיו, כשהבחירות בסניפי הליכוד בארץ הסתיימו, מתחילים הסקרים. אם נראה שיש כאן סיכוי טוב להצליח יהיה כאן מועמד".

האם אתה תהיה המועמד?

"מן הסתם השם שלי יוזכר בסקר, ואם הליכוד ייווכח שלרשימה בראשותי יש סיכוי טוב לנצח את הבחירות אז אתמודד. המפלגה תקבע כי בסופו של דבר היא זו שמממנת את ההתמודדות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר