שי אבוחצירה ויונה יהב. החתימה נדחתה (צילום: צבי רוגר)
שי אבוחצירה ויונה יהב. החתימה נדחתה (צילום: צבי רוגר)

נדחתה מסיבת העיתונאים על הסכם האיחוד בין יהב לאבוחצירה

מחר אמורה היתה להתקיים מסיבת עיתונאים לרגל חתימת הסכם האיחוד בין סיעת חיפה שלנו לסיעת יש עתיד-צעירי חיפה. אלא שהיועצים המשפטיים של שתי הסיעות לא הספיקו לסכם את כל הפרטים, ומסיבת העיתונאים נדחתה למועד לא ידוע

פורסם בתאריך: 21.5.18 19:23

מחר (שלישי) בצהריים אמורה היתה להתקיים מסיבת עיתונאים לרגל חתימת הסכם האיחוד בין סיעת חיפה שלנו בראשותו של ראש העיר יונה יהב לזו של יש עתיד-צעירי חיפה בראשותו של שי אבוחצירה. אלא שתכנונים לחוד ומעשים לחוד. היועצים המשפטיים של שתי הסיעות לא הספיקו לסכם את כל הפרטים, ומסיבת העיתונאים נדחתה למועד לא ידוע.

מחר צפויים להיפגש חבר מועצת העיר מטעם יש עתיד-צעירי חיפה עו"ד אורי גרינברגר והיועץ המשפטי של חיפה שלנו תומר בר און כדי לבחון את הדרכים כיצד לקדם את החתימה המיוחלת.

 

 

במטהו של יהב אמרו ל"כלבו – חיפה והצפון": אנחנו בשלבים של הכנת ההסכם ויש עוד כמה דברים שגרינברגר ביקש שנשב עליהם. גרינברגר ובר און היו צריכים לסיים את זה היום, אבל בגלל סיבות טכניות החתימה על ההסכם תתעכב. הכוונה היא ליצור הסכם רחב שיכלול מטרות משותפות וכל מיני דברים שקשורים בעיקר להתנהלות העירייה בקדנציה הבאה. זה חשוב גם ליהב וגם לאבוחצירה".

גרינברגר, סיבות טכניות?

"אותי לימדו שדברים טובים אסור לזרז. כמו שדברי חכמים בנחת נשמעים כך דברים טובים בנחת נעשים. נשאר לנו לסגור עוד כמה דברים, וכשהם ייסגרו נוציא הודעה משותפת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הביתה שניכם

    מעולה אולי נוכל להעיף את שניהם באותה הזדמנות?
    חייבים הנהגה חדשה הם כשלו עשור שלם באותה קואליציה של כלום

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר