מנדי זלצמן. "אני שמח ששמי עולה בכל סיטואציה ובכל קונטקסט כאשר זה לטובה" (צילום: רמי שלוש)
מנדי זלצמן. "אני שמח ששמי עולה בכל סיטואציה ובכל קונטקסט כאשר זה לטובה" (צילום: רמי שלוש)

האם הליכוד יריץ את מנדי זלצמן לראשות העיר?

מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן לא שולל אפשרות להיכנס לפוליטיקה. בינתיים עורכים בליכוד סקר לבדיקת האטרקטיביות של מועמדים שונים לראשות העיר, ובהם גם שמשון עידו, ירון מזוז ויעקב בורובסקי

פורסם בתאריך: 29.5.18 12:35

זמן רב מתחבטים בליכוד בשאלה אם יהיה מועמד לראשות העיר מטעם המפלגה, ואם כן – מי הוא יהיה. לחרושת השמועות שכללה עד כה את סגן ראש העיר שמשון עידו, את סגן השר לאיכות הסביבה ירון מזוז ואת המתחרה הוותיק עו"ד יעקב בורובסקי נוסף כעת שם חדש ומפתיע – מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן.

ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע שבמצודת זאב עורכים סקרים שבוחנים את מי הציבור רוצה לראות כמתמודד מטעם המפלגה בכל עיר, אך בסניף הליכוד בחיפה הכחישו את קיומו של סקר כזה.

 

 

עידו נבחר בבחירות בסניף חיפה לתפקיד יו"ר הסיעה לקראת הבחירות למועצת העיר, מזוז נעלם משום מה מהשטח, ובורובסקי אמר כבר כמה פעמים שאת ההחלטה אם לרוץ או לא הוא יקבל 100 ימים לפני הבחירות. לשיפוד נודע שבורובסקי ביקש להיפגש עם עידו – דבר שעשוי להעיד על הכיוון הפוליטי שיבחר אם יחליט להתמודד.

זלצמן, קריירה חדשה בדרך?

"אני שמח ששמי עולה בכל סיטואציה ובכל קונטקסט כאשר זה לטובה. כמובן שאם וכאשר אחליט להיכנס לפוליטיקה אודיע על כך בצורה מסודרת לכל התקשורת בחיפה".

בורובסקי, פעם שלישית גלידה?

"אני לא מגיב לדברים האלה. אני נפגש עם כולם".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר