יוליה שטראים. "ראיתי את הכנס שהיא עשתה. כמה אנשים היו שם? 40?"
יוליה שטראים. "ראיתי את הכנס שהיא עשתה. כמה אנשים היו שם? 40?"

"קליש רותם לא תרמה כלום למגזר הרוסי"

סגנית ראש העיר יוליה שטראים יוצאת נגד ניסיונותיה של עינת קליש רותם לנגוס בפלח השוק של יוצאי ברית המועצות לשעבר: "היא הצביעה נגד תקציב שנתי לעולים חדשים. הכל נגד. במשך חמש שנים היא לא עשתה כלום"

פורסם בתאריך: 23.8.18 18:00

המטות של המועמדים לראשות העיר מגבירים את פעילויותיהם במגזר הרוסי, ובמסגרת הקמפיינים השונים הם גם פתחו דפי פייסבוק שפונים אל יוצאי ברית המועצות לשעבר בשפתם. סגנית ראש העיר יוליה שטראים מסיעת חיפה ביתנו, שנהנתה עד כה מסוג של מונופול בכל הקשור לקול הרוסי, הרגישה שהיא לא יכולה לעמוד בשקט מול הניסיונות לנגוס בפלח השוק "שלה", והיא יוצאת נגד המועמדים, ובעיקר נגד עינת קליש רותם שקיימה השבוע כנס בחירות שהיה מיועד למגזר הרוסי.

שטראים, מאבדת אחיזה?

"ראיתי את הכנס שהיא עשתה. כמה אנשים היו שם? 40? היא הגיעה גם למצעד הווטרנים שאני ארגנתי, הצטלמה עם כמה מהם וזרקה אותם. היא לא צעדה איתי במצעד, לא שאלה אותי מה צריך לעשות עבור האנשים האלה. איפה היא היתה עד עכשיו? קליש רותם לא תרמה כלום למגזר הרוסי. שום דבר. היא גם הצביעה נגד תקציב שנתי לעולים חדשים. הכל נגד. במשך חמש שנים היא לא עשתה כלום".

 

 

קליש רותם, לא עשית כלום?

"גם יוליה מצטרפת לפוליטיקאים המבוהלים שלא יודעים מה לעשות לנוכח התמיכה ההולכת וגדלה בי? אולם מלא מקיר לקיר עם ציבור דוברי רוסית שמגיעים להקשיב, לשאול ולדבר זה תופעה שהיא אינה רגילה לה. אם היא היתה טורחת לבדוק היא היתה מגלה שפעלנו במהלך כהונתנו במועצת העיר ועזרנו גם לציבור דוברי הרוסית בלי סוף ומכל הלב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שאלה לגיטימית

    למה באמת אין במקום ריאלי ברשימה של קליש אף נציג מהמגזר העולים או מגזר הגמלאים או מגזר דתי או אתיופי?

  2. אלכס

    לא משנה מה רק לא שמאלניים לרשות העיר ומי יהיה לא משנה חייבים להרגיע את הערבים כמה שיותר מהר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר