מנדי זלצמן. מהלך שובר שוויון? (צילום: מיכה בריקמן)
מנדי זלצמן. מהלך שובר שוויון? (צילום: מיכה בריקמן)

זלצמן מתכוון לפנות לנתניהו בבקשת תמיכה

מנדי זלצמן הזמין סקר כדי לבדוק לבדוק את הלך הרוח בציבור בעקבות הקמפיין האגרסיבי שלו, ואם הוא ינשוק ל-15 אחוז תמיכה הוא יפנה לראש הממשלה בנימין נתניהו ויבקש את תמיכתו ואת תמיכת הליכוד במועמדותו לראשות העיר

פורסם בתאריך: 25.8.18 19:50

קצת יותר מחודשיים נותרו עד לבחירות לרשויות המקומיות, והמועמד לראשות העיר מנדי זלצמן הזמין סקר כדי לבחון את מצבו בציבור, בוודאי לנוכח הקמפיין האגרסיבי והיקר שעמו הוא יצא ושנראה שהתהיות באשר לגורם המממן אותו הן כבר נחלת העבר.

זלצמן, שמעוניין לבדוק את הלך הרוח בציבור בעקבות הקמפיין ואת השפעתו על דעת הקהל, בעיקר לאחר הצהרתו כי אם לא ייבחר לראשות העיר הוא לא יישב במועצת העיר ויחזור לתפקידו כמנכ"ל נמל חיפה, שואף בשלב זה לנשוק ל-15 אחוז תמיכה ואף לחצות את הרף הזה כדי לפנות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולבקש את תמיכתו ואת תמיכת הליכוד במועמדותו לראשות העיר. זלצמן הוא חבר הליכוד זה שנים רבות, ואם הוא ישיג את תמיכתו של נתניהו זה עשוי להיות מהלך שובר שוויון במערכת הבחירות בחיפה.

 

 

בסביבתו של זלצמן מעריכים כי על אף שהליכוד מעולם לא היה גורם דומיננטי במערכת העירונית, נתניהו לא ירצה להפקיר את הזירה החיפאית למתחריו – שר האוצר משה כחלון שתומך ביונה יהב, יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי שתומך בעינת קליש רותם, ויאיר לפיד שתומך בשי אבוחצירה ולפיכך גם ברשימה המאוחדת יונה יהב וצעירי חיפה.

גלית דיאמנט, דוברת מטה הבחירות של זלצמן, כבר הרמתם טלפון לביבי?

"הסקר נועד לצרכים פנימיים שלנו כדי לקבל משוב על המסרים של הקמפיין".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר