מנדי זלצמן. ביבי או זאבי? (צילום: עופר וקנין)
מנדי זלצמן. ביבי או זאבי? (צילום: עופר וקנין)

מי עומד מאחורי התמודדותו של זלצמן על ראשות העיר?

למרות הודעתו של מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן על התמודדותו לראשות העיר מטעם הליכוד, בסניף החיפאי טוענים כי לא נערכו שיחות בין זלצמן לראשי הסיעה. גוברות השמועות כי מי שעומדים מאחורי המתמודד החדש הם גד זאבי ועמותת שינוי בחיפה

פורסם בתאריך: 18.7.18 11:44

מנכ"ל חברת נמל חיפה מנדי זלצמן הודיע אתמול (שלישי) לדירקטוריון החברה כי הוא מבקש לצאת לחופשה כדי להתמודד על ראשות העיר חיפה מטעם הליכוד. ביום ראשון הקרוב צפוי הדירקטוריון להתכנס כדי לדון בבקשתו של זלצמן ובמציאת מחליף לתפקיד המנכ"ל.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" לפני חודש וחצי, בליכוד מתלבטים בשאלה אם יהיה מועמד לראשות העיר מטעם המפלגה, ולרשימת המועמדים שכוללת את סגן ראש העיר שמשון עידו, את סגן השר לאיכות הסביבה ירון מזוז ואת יעקב בורובסקי שהקים את סיעת מהפך בחיפה, הצטרף זלצמן. בתגובה לדברים אמר אז זלצמן ל"כלבו – חיפה והצפון": "אני שמח ששמי עולה בכל סיטואציה ובכל קונטקסט כאשר זה לטובה. כמובן שאם וכאשר אחליט להיכנס לפוליטיקה אודיע על כך בצורה מסודרת".

 

 

יו"ר מועצת סניף הליכוד בחיפה ויטלי חייקין מסר היום בתגובה כי לא נערכו שיחות בין זלצמן לראשי הסיעה וכי בשלב זה יתמודד זלצמן על ראשות העיר באופן עצמאי ולא מטעם המפלגה: "מפלגת האם צריכה לתאם איתנו לפני שהיא מחליטה על דבר כזה".

בתוך כך גוברות השמועות כי מאחורי התמודדותו של זלצמן עומדת עמותת שינוי בחיפה שאותה הקים גד זאבי, אך גורמים בעמותה מסרו כי לא ידוע להם על תמיכתו של זאבי בזלצמן.

משינוי בחיפה נמסר בתגובה: "העמותה הוקמה כדי לקדם ולשקם את חיפה ממצבה הנוכחי. העמותה גייסה את יועצי תכנון הערים הטובים בארץ ובעולם, ובהם האדריכל משה ספדי והיועץ הכלכלי דוד בועז. כל מועמד שיתמוך בתוכנית הכלכלית ובתוכנית התכנון לעיר שאותן הציגה העמותה יוכל להיעזר בהן. העמותה עוסקת ברעיונות בלבד ולא במועמדים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יוסי

    הון- שלטון- טייקונים- כניעה והתרפסות בפני הועדים הגדולים: זה מה שמחכה לנו מהקבוצה ההזויה הזו. שום דבר לטובת תושבי העיר.

  2. פיהוק

    לפעמים נדמה לי שאנשים מתמודדים על ראשות העיר רק בשביל לכתוב בקו"ח משהו בסגנון 2018 – מועמד לראשות העיר בחיפה. על זה נאמר, לא עובדים בשביל למלא את קובץ הקו"ח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר