עינת קליש רותם ואביהו האן. "אולי היא תביע תמיכה בי?" (צילומים: עדי ברקן ורפאל מזרחי, מירב שדה)
עינת קליש רותם ואביהו האן. "אולי היא תביע תמיכה בי?" (צילומים: עדי ברקן ורפאל מזרחי, מירב שדה)

הערכות: האן וקליש רותם הבטיחו זה לזו את הסגנות

במהלך שנראה מתוזמן היטב פרסמו אביהו האן ועינת קליש רותם פוסטים בדפי הפייסבוק שלהם ובהם הם קראו לתומכיהם להפסיק את העימותים בין המחנות. במערכת הפוליטית גברו ההערכות שהשניים הבטיחו זה לזו את סגנות ראש העיר אם ייבחרו

פורסם בתאריך: 26.9.18 11:28

בימים האחרונים פרצו עימותים ברשתות החברתיות בין תומכיו של אביהו האן לאלה של עינת קליש רותם, עד שהשניים החליטו שדרושה התערבות כדי לצנן את הרוחות. במהלך שנראה כי תוזמן היטב פרסמו אתמול (רביעי) האן וקליש רותם כמעט בו זמנית פוסטים בדפי הפייסבוק שלהם ובהם הם קראו לפעיליהם ולתומכיהם להפסיק את ההתנצחויות.

הראשון היה האן שכתב: "אני וחברי להנהגת הסיעה מסתייגים ומתנגדים לכל מתקפה מטעם פעילים ותומכים נגד קליש רותם. לדעתנו, מתקפה זו משרתת בעיקר את יונה יהב ומסייעת להנצחת שלטונו ושלטון הקואליציה הנוכחית לעוד קדנציה רעה חלילה". בסיום הפוסט כתב האן כי "אנחנו מאמינים כי גם קליש רותם תפרסם קריאה דומה במקביל אלינו מתוך אותה מטרה משותפת".

ואכן, תוך כמה דקות העלתה קליש רותם פוסט משלה. "בימים האחרונים החלו לעלות הלהבות בין פעילינו ותומכינו לבין תומכי סיעת הירוקים של חיפה, וזה כולל התקפה אישית ברחבי הרשת נגד אביהו האן מצד אנשים שהצהירו תמיכתם בנו – דבר שנעשה בניגוד לאמונתנו ולבקשותינו", היא כתבה, "אני יוצאת בבקשה נרחבת מכל אנשי ותומכי חיים בחיפה להמשיך ולהתמקד בעיקר בהחלפת שלטונו של יהב ובהצעדת העיר קדימה. ותרו על מלחמות הרחוב חסרות הטעם שרק מחזקות את מחנה יהב ואת שאר המועמדים הרעים לעיר".

כעת גוברות ההערכות במערכת הפוליטית ולפיהן השניים, אשר עומדים בראש מחנה רק לא יהב, הבטיחו זה לזו את תפקיד סגן ראש העיר אם אחד מהם ייבחר.

 

 

האן, שנינו יחד?

"אנחנו מנהלים מערכת בחירות שנמצאת בעיצומה, ומה שקרה זה שנוצר תהליך של דם רע ושל הרבה מאוד עימותים ברשת בין שני המחנות. חשבתי שזה לא דבר טוב ששני המחנות שפועלים להוריד את יהב מכיסא ראש העיר יתעמתו ביניהם. לכן יצאתי בפוסט הזה וגם קליש רותם יצאה בפוסט משלה כדי להפחית את רמת המתח בין המחנות".

נראה שאתם מתכננים ביחד את הקואליציה הבאה. אתה פנית אליה?

"אני לא פניתי לאף אחד. כל אחד מאיתנו הבין שצריך להפסיק את העימותים מפני שאנחנו המחנות שצריכים להוביל ולהנהיג את העיר הזו בשנים הבאות. זאת יכולה להיות עינת קליש רותם וזה יכול להיות אביהו האן, אבל זה צריך להיות אחד משנינו. לכן חשבתי לנכון לעשות זאת, וכך גם היא".

אז אתה מתכוון להביע תמיכה בה?

"אולי היא תביע תמיכה בי? זו לא הנקודה. הנקודה היא שאנחנו חושבים שהמחנה שלנו או של קליש רותם צריך להנהיג את העיר הזו בשנים הבאות ולא המחנה של יהב או דוד עציוני או מנדי זלצמן".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. מה שהיה הוא שיהיה?

    יהב יושב וצוחק.
    הוא כבר סגר את השוחד לרוסים, לערבים ולחרדים וימשיך להעלות את הארנונה עוד 5 שנים לממן טיולים בעולם.
    ושוב האופוזיציה משחקת בנדמה לי ורבה בתוכה.

  2. אריה ב

    מושחתים נמאסתם שמור לי ואשמור לך.
    מה אתם שונים מיהב. צריך דם חדש שעוד לא יתלכלך.
    רק עציוני

  3. משה ישראלי

    קליש לא יכולה להבחר היא עבריינית פלילית היא תזייף אישורי בניייה לכל חבריה.

  4. משה

    אני יצביע קליש בעז"ה ( בעזרת השם) ואני חרדי. אבל אני לא חושב שאבי דהאן הזה יש לו הרבה תומכים בסקרים הוא לא נכלל בכלל הרציניים זה עציוני או זלצמן אחד מאלה קליש צריכה להתאחד עדיף עם דוד ציוני !!! אני מתחנן לכל תושבי חיפה בשביל העיר חיפה היקרה לנו מכל בבקשה על תצביעו ליעב פליזזז רק לקליש או לפחות לעציוני!!!! רוצים שתהיה לנו עיר עולם מתקדמת ומודרנית וחדשנית….היום חיפה זה ניראה מקום ישן שלא התקדם אם העולם בואו נהפוך את זה

  5. דני דין

    זה היה צפוי איחודים בקרב המועמדים לפני הבחירות דבר שימנע סיבוב שני קליש והאן בעלי השקפות דומות נקוה שהאיחוד בהסכמה יועיל לחיפה

  6. צביקה

    קליש ישרה ומקצועית. מי שרוצה עיר לדוגמה יצביע רק עבור המועמדת המתאימה ביותר לעיר חיפה. כל הרעש והצלצולים שמפיצים באוויר ״ מטעם ״ לא יועילו. ל״חיים״ ב״חיפה״ לחיים !

  7. יעקב

    יהב כבר מעל חדשיים לא מגרד את ה32 % , אם עינת שגם מקבלת אחוז דומה סוגרת עם האן , ואחוז המתלבטים הימני והחרדי , יתמוך בקליש , היא ראש העיר הבא . – לא מדבר לספקנים והפסימיים ,- קליש מפתיעה ,ויש לה את סיגל ציוני , טלי משולם , ניר שובר , – ותמיכה שקטה של הליכוד, בית היהודי , אלפר , עוצמה .

  8. נועם

    גב' קליש , בחרת ללכת עם מר האן, הדבר מצביע שאת לא ראויה "אמור לי מי חברך ואמור לי מי תה"
    מר האן אדם שמתנהג באלימות, משתלח,אני ממליץ לא להצביע לשניכם, קליש אכזבה

  9. דורון

    הגיע הזמן לשלוח את יונה יהב הביתה, בגלל זה הרי נסללו הכבישים בחיפה. זה הזמן לנקות את חיפה מכל המזהמים והיחידה שאמונה על כך היא עינת קליש ולכל הנשים והגברים אומר שהגיע הזמן שאישה תיקח את רשות העיר.

  10. נשר

    מין מצא את מינו.
    שני אנשים עם פתיל מאוד קצר, מעניין אם זה יחזיק שבוע חחחח

  11. ניר

    השלם גדול מסך חלקיו. כל הכבוד לשני המועמדים.
    עינת קליש תהיה ראש עיר מעולה.

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה בכתבה מופיע שהיא הבטיחה לו משהו?
    המילה מסתמן… אני יכול לטעון שמסתמן שהאי קפריסין שוקע.. SO?

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סוף סוף יהב הולך הביתה
    כדי שיהיה פה מקומות עבודה בהייטק ושצעירים ומבוססים יחזרו לעיר
    קליש ראש העיר החדשה שלנו
    חזקה והגונה

  14. דני דין

    קליש אל תסמכי על אף אחד תביאי צוות מקצועי תפשילי שרוולים ותתחילי לנקות את העיר מטינופת של 60 שנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר