הכרזה של דוד עציוני בעניין קרית חיים
הכרזה של דוד עציוני בעניין קרית חיים

עציוני: "אקיים משאל על פרידת קרית חיים מחיפה"

המועמד דוד עציוני הבטיח כי אם ייבחר לראשות העיר הוא יאפשר לתושבי קרית חיים וקרית שמואל להכריע אם ברצונם להישאר חלק מחיפה: "התושבים איבדו תקווה אחרי 15 שנות הזנחה פושעת מצדו של יהב"

פורסם בתאריך: 9.10.18 11:28

דוד עציוני שמתמודד על ראשות העיר מציע שינוי למציאות ישנה-נושנה. "אני, דוד עציוני", נכתב בכרזת בחירות שפרסם, "מתחייב שלאחר שאבחר לראשות העיר חיפה אקיים משאל תושבים בקרית חיים וקרית שמואל: היפרדות מחיפה – כן או לא?".

עציוני מתחבר בכך לדרישות שעלו במהלך השנים מצד תושבי הקריות השייכות מוניציפלית לחיפה מאז שנת 1951, שבמערכת הבחירות הנוכחית הקימו רשימה שמביעה עמדות ברוח זו וטוענת שקרית חיים היא "החצר האחורית של חיפה" וסובלת מהזנחה ומהיעדר ייצוג. מאבקים להיפרדות של קרית חיים נוהלו כמה פעמים במהלך שנות קיומה, כולל "מלחמת עצמאות" שעליה הכריז בתחילת המילניום ראש הוועד המיתולוגי של הקריה גיורא פישר ז"ל. יצוין שבאופן מסורתי סיעת הירוקים במועצה דגלה בעמדה זאת, וראוי להדגיש שהחלטה על שינוי גבולות מוניציפליים היא לא בסמכותו של ראש העיר אלא בידי הממשלה.

 

 

עציוני, מאיפה עלה הרעיון?

"שמעתי רבות מתושבי קרית חיים על הדרישה להתנתק מחיפה בשל ההזנחה הפושעת של 15 השנים האחרונות מצדו של ראש העיר יונה יהב. התושבים איבדו תקווה, ולכן הם לא רואים את עצמם כחלק מחיפה. אני סמוך ובטוח שכאשר אהיה ראש העיר הם ירצו להישאר חלק מחיפה, אבל למרות זאת אפעל לביצוע משאל תושבים שבו הם יביעו את רצונם. אם הם יחליטו להיפרד אלך איתם למהלך הזה".

אתה יודע שאם ניפרד מ-40,000 תושבים תאבד חיפה את מעמדה כעיר השלישית בגודלה בישראל ואת ההכנסות מארנונה? זה מנוגד לאינטרס החיפאי.

"אנחנו פועלים למען התושבים ולרווחתם. אנחנו באים לעשות להם טוב. אני בטוח שכאשר אהיה ראש העיר הם ירצו להישאר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני דין

    גם שכונת דניה מבקשת להתנתק מחיפה השרותים העלובים שהיא זוכה להם ללא פרופורציה לתשלום הארנונה .

  2. אנונימית

    חשוב לציין שק.חיים הייתה בכול ראשי הרשיות .כמו גוראל מצנע לוינסון משהו זוכר שהם ישו משהו לטובתם חוץ מי לזבל את המח פעם ב 5 שנים.יונה סגר את ההמוניה והם לא עשו כלום ועוד פעם כלום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר