צביקה ברבי. לפני הבחירות כולם מוכנים לתת לך את הכל, ואחרי הבחירות תמיד אפשר יהיה להגיד 'לא ידעתי, לא חשבתי, מצטער'" (צילום: צור ברבי)
צביקה ברבי. לפני הבחירות כולם מוכנים לתת לך את הכל, ואחרי הבחירות תמיד אפשר יהיה להגיד 'לא ידעתי, לא חשבתי, מצטער'" (צילום: צור ברבי)

"אני לא ממהר לחתום על הסכמים עם אף רשימה"

צביקה ברבי, שעומד בראש רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה, נפגש עם המועמדים לראשות העיר שמבקשים את תמיכתו, ולדבריו הובטח לו שכל דרישותיו ייענו. כעת הוא צריך להחליט למי יש את הסיכוי הגדול ביותר לקיים את ההבטחות

פורסם בתאריך: 15.10.18 13:40

רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה בראשותו של צביקה ברבי הציגה את רשימת הדרישות שלה לתמיכה במועמד פוטנציאלי המתמודד בבחירות לראשות העיר. לדבריו של ברבי, בפגישות עם כמה מהמועמדים, ובהם ראש העיר יונה יהב, עינת קליש רותם ודוד עציוני, הובטח לו שכל דרישותיו ייענו, וכעת הוא צריך להחליט למי יש את הסיכוי הגדול ביותר לקיים את ההבטחות.

ברבי, מחזרים אחריך?

"המועמדים לראשות העיר יודעים שאני מקושר לאלפי אנשים שהם בוחרים פוטנציאליים, ולכן חשוב להם שאודיע על תמיכה בהם. אני לא דורש סגנות ראש עיר ולא תפקידים אחרים אלא מבקש שראש העיר הנבחר יתחייב לפעול בכמה נושאים שלרשימה בראשותי הם חשובים מאוד".

 

 

מהם הנושאים שאתם דורשים שיטופלו?

"פתיחת מוקדי תעסוקה, פתיחת בתי ספר בכל רובע עד לשעה 22:00 למתן שיעורי עזר כפי שעשיתי בנוה שאנן, הקמת מינהלת עסקים עירונית שתסייע לעסקים, הקמת מינהלת שכונות שתרכז את כל ענייני השכונות שכיום לא מקבלים מענה הולם בגלל הביורוקרטיה, הקמת בית כנסת ליהודים יוצאי אתיופיה בקרית שמואל, שיבוץ מועמדים למועצה הדתית והקמת ועדה מיוחדת לפיתוח ציר טרומפלדור-חניתה בנוה שאנן כמו שנעשה בעיר התחתית. אם נקבל הבטחה בכתב למילוי כל דרישותינו במסגרת הסכם מסודר, נביע את תמיכתנו באותו מועמד".

לפני הבחירות כל המועמדים מבטיחים למלא את דרישות הרשימה שממנה הם מבקשים הבעת תמיכה. איך אתם מחליטים במי לתמוך?

"אני לא ממהר לחתום על הסכמים עם אף רשימה לפני שאני מוודא שיש כיסוי להבטחות. לפני הבחירות כולם מוכנים לתת לך את הכל, גם אם אלו דברים שכלל לא נמצאים בסמכותה של הרשות המקומית, ואחרי הבחירות תמיד אפשר יהיה להגיד 'לא ידעתי, לא חשבתי, מצטער'. אנחנו נתמוך במועמד שמכיר את החומר ושיודע מה ניתן לעשות ומה לא".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מי זה בכלל הברבי הזה?

    אדון בובת ברבי מראיינים אותך כאילו אי פעם היית במועצת העיר..
    זה שיש לך משפחה גדולה וצעקנית ועוד 100 תומכים בנוה שאנן לא אומר שאתה בכלל תהיה במועצה.
    קודם נראה כמה תקבל אחרכך תעשה רוח וצלצולים עם מי אתה חותם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר