רמי לוי ועו"ד ביקי מוראד עם יונה יהב. "הבחירה האחראית ביותר לחיפה היא ביהב לראשות העיר וברשימתנו למועצת העיר" (צילום: יח"צ)
רמי לוי ועו"ד ביקי מוראד עם יונה יהב. "הבחירה האחראית ביותר לחיפה היא ביהב לראשות העיר וברשימתנו למועצת העיר" (צילום: יח"צ)

רמי לוי הצהיר על תמיכה ביהב

חבר מועצת העיר רמי לוי, שיתמודד גם בבחירות הקרובות למועצה, נפגש עם ראש העיר יונה יהב והודיע לו על החלטתו לתמוך בו לתפקיד

פורסם בתאריך: 16.10.18 11:13

חבר מועצת העיר רמי לוי, שכיהן בעבר במשך שלוש קדנציות כסגן ראש העיר, הודיע על תמיכתו ביונה יהב לראשות העיר. לוי ועו"ד ביקי מוראד, שיתמודד כמספר 2 של לוי בבחירות למועצת העיר, הגיעו אתמול (שני) ללשכתו של יהב והודיעו לו על החלטתם לתמוך בו.

לוי: "יהב הוא ראש עיר בעל הניסיון הרב ביותר, אשר הביא לעיר יותר תקציבים מאשר כל ראשי הערים שקמו לו יחדיו. יכולותיו המוכחות ימשיכו להצעיד את העיר קדימה כפי שנעשה עד כה. אנו רואים את ריבוי המתמודדים למועצה ולראשות העיר וסבורים כי לניסיון ולידע תהיה משמעות מכרעת באופן ניהולה של העיר, ולכן הבחירה האחראית ביותר והטובה ביותר לחיפה היא ביהב לראשות העיר וברשימתנו למועצת העיר".

יהב: "אני שמח על הבעת התמיכה של חברי רמי לוי – אדם עתיר זכויות בחיפה, אשר במהלך כהונה ארוכה כנציג הציבור סייע לרבים מהתושבים ומבעלי העסקים בעיר. רשימתו של לוי היא הרשימה החמישית שהודיעה על תמיכתה בי, ובשבועיים שנותרו עד הבחירות צפויות להצטרף להבעת תמיכה זו רשימות רבות נוספות".

 

 

במקביל מסר לוי ששכונת הדר תהיה אחד הנושאים המרכזיים בקדנציה הבאה שלו כחבר מועצה, אם ייבחר. "בקדנציה הקרובה תחגוג הדר 100 שנים", הוא אמר, "אני מקשיב למועמדים לראשות העיר שמדברים על פיתוחים עתידיים ועל שלל תוכניות שאין להם סיכוי להגשים. למלל הזה כבר הורגלתי, אבל יש בלבי דאגה גדולה מכך שהדר כלל אינה נמצאת בתוכניות ובשיח הציבורי במערכת הבחירות. במקום שנחגוג יום הולדת לשכונה הזו, המועמדים החליטו שבעצם יש לנו עז בלב הסלון האורבני שלנו שעדיף להתעלם ממנה. פשוט מתייחסים לשכונה הזו כבן חורג, ומכאן שלדעתם מדובר במשהו שהוא חסר סיכויי שיקום".

לדבריו, ניתן לשקם את השכונה: "זו אינה גזירה משמים. צריכה להיות משנה סדורה בנושא. אבל לפני שמתחילים בכלל לחשוב על פיתוח השכונה יש להתחיל מיד בהסדרת מקומות חניה ברחובות הדר, בהורדת הארנונה לעסקים למינימום, בביטול מס שילוט לעסקים שיאירו בלילות, ובהכנסת השיטור העירוני לשכונה משעות הערב ועד הבוקר ללא הפסקה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר