אביהו האן. "הצעה להתרת כל התסבוכות והמהמורות שאליהן נקלע תהליך הרכבת הקואליציה" (צילום: מירב שדה)
אביהו האן. "הצעה להתרת כל התסבוכות והמהמורות שאליהן נקלע תהליך הרכבת הקואליציה" (צילום: מירב שדה)

האן: "מוכן לשמש סגן לקדנציה מלאה ללא שכר"

בעקבות הפרסום הבלעדי ב"כלבו - חיפה והצפון" על כך שעינת קליש רותם בחנה את האפשרות למנות שישה סגני ראש עיר, הודיע אביהו האן כי הוא מוכן לשמש סגן ראש עיר למשך קדנציה מלאה ללא שכר, וקרא לסגנים האחרים ולמועמדים הנוספים לתפקיד לעשות כמוהו

פורסם בתאריך: 17.11.18 20:03

יו"ר סיעת הירוקים במועצת העיר אביהו האן הודיע הערב (שבת) כי הוא מוכן לשמש סגן ראש עיר למשך קדנציה מלאה ללא שכר. בפוסט שפרסם בפייסבוק בעקבות הפרסום הבלעדי ב"כלבו – חיפה והצפון" על כך שראש העיר הנבחרת בחנה את האפשרות למנות שישה סגני ראש עיר, כתב האן: "לאור הקשיים בהשלמת מלאכת המרכבה של הקואליציה העירונית ולנוכח הכוונה הבלתי סבירה להוסיף סגן ראש עיר שישי בתשלום, אני פונה באופן ישיר לראש העיר הנבחרת ולשאר חברי הנבחרים למועצת העיר החדשה בהצעה להתרת כל התסבוכות והמהמורות שאליהן נקלע תהליך הרכבת הקואליציה. אני מוכן לשמש סגן ראש עיר למשך קדנציה מלאה ללא שכר ולמלא במשרה מלאה את תפקיד מחזיק תיק איכות סביבה מורחב לטיפול בבעיות מפרץ חיפה, כל זאת על בסיס העקרונות הקואליציוניים שהוצגו על ידי לצוות המשא  ומתן של קליש רותם".

 

 

בהמשך דבריו כתב האן: "אני קורא לכל שאר המתעתדים לכהן כסגני ראש העיר להצטרף ליוזמתי זו. בכך נקדיש את עשרות מיליוני השקלים, שהיו מיועדים לצאת מקופת העירייה לתשלום שכר עבורנו, למטרות נעלות ולרווחת תושבי חיפה – בחינוך, בתרבות, בשמירה על איכות הסביבה, בהורדת דמי הארנונה הגבוהים ובעוד אין ספור מטרות נעלות שעומדות על הפרק".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. כל הכבוד אבל איפה השכל של קליש.

    סוף סוף מישהו שפוי
    נטל הארנונה מטורף והיא רוצה 6 בשכר?? יועצים ועוזרים ובזבוזים כמו העמותה לעלייה וקליטה של פעילי ישראל ביתנו.. דברים שחייבים להפסיק ולבטל.
    היינו צריכים להצביע להאן במקום קליש

  2. דני דין

    יפה ראוי לשבח יש צדיק אחד בסדום היתר מחפשים כסאות ובשכר .אין כסף לכולם תפנימו.

  3. רמי חן

    השאלה היא אם קליש לא נמצאת כבר עמוק בבוץ עם העסקונה שחברה אליה מראש (חתמה הסכמים לפני הבחירות), עסקונה שכל מטרתה להיות קרוב לצלחת ולדאוג לאינטרסים הצרים שלהם ולגמרי לא של העיר ותושביה.

    במצב הזה, האם קליש מסוגלת לגלות מנהיגות, או יותר נכון מס' 2 שלה, צוק נחשון, שקובע ובונה לה את הקואליציה. האם הם מסוגלים להתמודד עם הרף הגבוה של אינטגריטי שהציב להם אביהו האן?

    או שמה שהיה הוא שיהיה, ונמשיך לדשדש באותה פוליטיקה מכוערת שבה ראש העיר כבול בתוך מסגרות, הסכמים ומחוייבויות לאנשים מסויימין ולא לעיר.

  4. חיפאי

    כל הכבוד אביהו, התעלת מעל לדברים החומריים,לטובת הציבור החיפאי, דבר הראוי להערכה רבה ! מצפה שאחרים יקחו דוגמא וגם הם יפנימו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר