צביקה ברבי ונחשון צוק. "ראש העיר נענתה לכל דרישותינו" (צילום: עובד כונפנו)
צביקה ברבי ונחשון צוק. "ראש העיר נענתה לכל דרישותינו" (צילום: עובד כונפנו)

ברבי נכנס לקואליציה: מונה ליו"ר אגד ערים לשירותי כבאות

יו"ר סיעת אכפת לי מתושבי חיפה ישמש גם יו"ר ועדת הרווחה העירונית ויהיה חבר בהנהלת החברה הכלכלית לחיפה ובהנהלת חברת יפה נוף ויחזיק בתיק מתנ"ס רמות. סיעתו תקבל ייצוג בוועדות הכספים, הביטחון, המכרזים, הביקורת ועוד

פורסם בתאריך: 20.11.18 16:47

צבי ברבי, יו"ר סיעת אכפת לי מתושבי חיפה, סיכם היום (שלישי) על הצטרפותו לקואליציה של עינת קליש רותם. במסגרת ההסכם שחתם ברבי עם צוות המשא ומתן של של קליש רותם הוא יכהן כיו"ר אגד ערים לשירותי כבאות חיפה. באגד הערים חברות מלבד חיפה ארבע ערי הקריות – ביאליק, מוצקין, אתא וים – ערי הלוויין טירת כרמל ונשר, המועצה האזורית זבולון, המועצות המקומיות קרית טבעון ורכסים והיישובים הדרוזיים דלית אל-כרמל ועוספייה.

כמו כן ישמש ברבי יו"ר ועדת הרווחה העירונית, יהיה חבר בהנהלת החברה הכלכלית לחיפה וחברת יפה נוף ויחזיק בתיק מתנ"ס רמות הכולל את השכונות רמת ספיר, רמות רמז ורמת אלון. עוד סוכם כי אכפת לי מתושבי חיפה תקבל ייצוג בוועדות הכספים, הביטחון, המכרזים, הביקורת, הספורט, הקליטה, עידוד העסקים הקטנים ומשק לשעת חירום ובוועדת המשנה לתכנון ובנייה.

 

 

ברבי: "במהלך הדיונים עם סיעתה של קליש רותם ביקשנו לקבל מנדט לסייע לתושבים בעיקר בנושאי רווחה ותרבות. אנחנו שמחים מאוד שראש העיר נענתה לכל דרישותינו כך שנוכל ביחד לפעול לטובת העיר. אנחנו מתכוונים להיכנס לכל תחום שבו אנחנו שותפים או מובילים בשיא הרצינות ולתת תשומת לב לכל פרט. אחרי שנלמד את הפרטים לעומק נציע דרכים להרחבת הפעילות. סיעתה של קליש רותם נתנה לנו את ברכת הדרך, ועכשיו רק נותר להתחיל במלאכה".

ברבי הדגיש כי הוא מודע לחשיבותו של תפקיד יו"ר אגד הערים לשירותי כבאות חיפה וכי הוא מתכוון להיפגש בקרוב עם אנשי המקצוע בתחנות הכיבוי וללמוד מהם הנושאים שבהם הוא צריך להתמקד: "אני מודע לכך שיש מאיתנו צפייה רבה לשנות דברים. אנחנו מבטיחים לא לאכזב ולעשות את המיטב עבור העיר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מגוחך הכל

    מסתבר שמשתלם לתמוך ביהב בבחירות ולהכריז שכל יתר המועמדים לא מתאימים ויהרסו את חיפה ויכנעו להתחרדות כפי שסיפר בעצרות הבחירות שלו..
    והכי מצחיק שכנראה קיבל יותר תפקידים לאייש ממה שיש לו חברים בסיעת היחיד המצחיקה.

  2. מוזר ביותר

    מוזר. אין כבר מזמן אגוד ערים לכבאות. הכבאים עברו לרשות ממלכתית. הם כבר לא שייכים לעיריות בכלל. מוזר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר