יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט. היחיד שעדיין לא התבטא בפומבי בפרשה (צילום: אוליבייה פיטוסי)
יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט. היחיד שעדיין לא התבטא בפומבי בפרשה (צילום: אוליבייה פיטוסי)

בנט לרמתי: שקול את המשך ישיבתך בקואליציה

לאחר שיו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי ספג ביקורת קשה מבית על כך שקולו לא נשמע בפרשת רג'א זעאתרה, נערכה שיחה בינו לבין יו"ר המפלגה ושר החינוך נפתלי בנט, שבסיומה גיבה בנט את החלטותיו של רמתי

פורסם בתאריך: 10.12.18 11:34

בזמן שמפלגת הבית היהודי עדיין לא הגיבה באופן רשמי על מינויו של רג'א זעאתרה לסגן ראש עיר, בשורות הסיעה החיפאית סוערות הרוחות. בקבוצת הווטסאפ של הבית היהודי בחיפה נשמעת ביקורת קשה, בעיקר מצדו של יו"ר הסניף אבי קפלן, נגד יו"ר הסיעה יואב רמתי שקולו לא נשמע בעניין ושממשיך לשבת בקואליציה של ראש העיר עינת קליש רותם, שבה חבר גם זעאתרה.

רמתי ער לביקורת ולהלך הרוח בציבור, ואתמול (ראשון) הוא פרסם סרטון בדף הפייסבוק של הסיעה שבו הוא ביקש להבהיר את עמדת הבית היהודי בנושא המינוי של זעאתרה: "אנו ניאבק מתוך הקואליציה בכל מי שיבזה את יום הזיכרון לחללי צה"ל ויפגע בסמלי המדינה. אנו נעמוד כחומה בצורה אל מול כל מי שיעלה עמדות פסולות אלו. כל מי שתומך בארגוני טרור מקומו מאחורי סורג ובריח ולא במועצת העיר חיפה – לא בקואליציה ולא באופוזיציה".

 

 

זמן קצר לאחר פרסום הסרטון פנה יו"ר מפלגת הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט לרמתי וביקש ממנו לשקול את התפטרותו מהקואליציה. לאחר שרמתי הציג את עמדותיו הוא זכה לגיבוי של בנט על כל החלטה שבה הוא יבחר. ובינתיים מגבש רמתי יוזמה עם חלק משותפיו לקואליציה להביע עמדה בעלת משמעותיות קואליציוניות נגד התבטאויות עתידיות של זעאתרה.

רמתי, בינתיים הכל דיבורים?

"הבית היהודי ימשיך להוביל את הציבור החיפאי מתוך אחריות ומוסריות וינהג בהתאם לאינטרסים הציבוריים בלבד. לא נפקיר את הנהלת עיריית חיפה בידי אוהדי חמאס וחיזבאללה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. בסוף יכנס יונה יהב ואבוחצירה

    ויהיה מצחיק לשמוע את הימין בוכה עוד 5 שנים כמו שהוא בוכה כבר 20 על כל מה שקורה במדינה ומאשים את השמאל.

  2. להתפטר אם לא יבוטל המינוי

    מצפה מרמתי, עציוני, ולסר מישראל ביתנו לגדל זוג ביצים ולהודיענשלושתם יחד לגברת קליש שאם היא רוצה חצי קואליציה אז שתמשיך להתעקש על מינוי תומך מחבלים נאלח כסגן רה"ע כי הם יהיו בחוץ.
    אם הם יציבו קו אדום היא תבען את מגבלות הכח שלה. הזוי שבכלל איפשרו למינוי הזה להגיע להצבעה.
    הזוי שאין לה קוים אדומים. בחרנו שינוי מיהב גברתי, לא קבלת מנדט לצרף תומכי חזבאללה וחמאס להנהגת העיר. חצופה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על זה נאמר לא מדובשך ולא מעוקצץ,מעניין אותי שאלה לקליש:את יהודיה בכלל,עאלק היא רוצה לאחד את העיר,גם עמלק ובלעם רצו לאחד,תלוי את מי שואלים,רק במדינה הזוייה כמו שלנו יכול ליקרות דברים כאלה,מקומם של כאלה אנשים ושכמותם לא בארץ שלנו,מי שלא נאמן לדגל ולמדינה צריך לחוקק חוק שיגורש וכל כספו ורכושו יעבור למדינה,כמו שאת נערי הגבעות מפעילים עליהם חוק חירום,כך אותם שאני מכנה בוגדים לא יחיו פה בארץ,בארצות ערב אנשים כאלה לא היו מרימים אף,לא בשביל זה חזרנו אחרי2000שנות גלות,עם פלסטין לא קיים בכלל,מי שהוא חושב ככה ויוצא נגד חיילי צה"ל והמדינה,מקומו בעזה או לבנון,סוריה,לא חסר מה ליכתוב.

  4. משה

    בנט אתה חוצפן! אתה יושב במששלה על כל פשע שהיא עושה! ולמה אתה דורש מרמתי להתפטר ולא להשפיע מבפנים!! לך תעבור קורס בלוגיקה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר