יונה יהב וסופי נקש. היא צפויה להחליף אותו במועצת העיר (צילום: מיכה בריקמן)
יונה יהב וסופי נקש. היא צפויה להחליף אותו במועצת העיר (צילום: מיכה בריקמן)

מסתמן: יהב יפרוש, נקש תחליף אותו במועצה

לקראת סוף השבוע יקיים ראש העיר היוצא יונה יהב פגישה עם סופי נקש, שהוצבה לפני הבחירות במקום החמישי בסיעתו, ובה הוא צפוי להודיע לה על פרישתו מהחיים הפוליטיים ועל כניסתה למועצת העיר במקומו

פורסם בתאריך: 31.12.18 10:04

לקראת סוף השבוע תתקיים פגישה בין ראש העיר היוצא יונה יהב לסופי נקש, שהוצבה במקום החמישי בסיעתו, ובה צפוי יהב לבשר לה על פרישתו מהחיים הפוליטיים ועל כניסתה למועצת העיר במקומו.

יהב ונקש החלו את דרכם המשותפת במערכת הבחירות של שנת 2013. נקש, ששימשה כנציגת קרית חיים בסיעה, הוצבה אז במקום החמישי ברשימה, אך לא הצליחה להיכנס למועצת העיר, ורק לאחר פרישתו של דני נישליס היא החליפה אותו במועצה. במערכת הבחירות האחרונה, לאחר עריקתה של סיגל ציוני לרשימת חיים בחיפה של עינת קליש רותם, הוצבה נקש שוב במקום החמישי, ויהב הודיע שבחירתו בה היא תודה על נאמנותה לו לאורך כל הדרך. אלא שגם בבחירות אלה נשארה נקש מחוץ למועצה.

 

 

מאז היוודע תוצאות הבחירות שבה זכתה קליש רותם, השטח רוחש באשר לעתידם הפוליטי של יהב וסגניתו חדוה אלמוג. בתחילת חודש דצמבר הפתיע יהב כשהודיע שאין לו כל כוונה לפרוש מהמועצה וכי הוא מתעתד להגיע לישיבת המועצה הקרובה שתתקיים ביום שלישי הבא. מאז חלה תפנית בעלילה, וכעת הוא צפוי להיפגש עם נקש ולהודיע לה כי הוא פורש ומפנה לה את מקומו.

בחודשיים האחרונים, למרות שלא נכנסה למועצה, מפגינה נקש נוכחות אופוזיציונית ברשתות החברתיות, ונדמה כי היא כבר משנסת מותניים לקראת הצטרפותה למועצת העיר מתוך כוונה להיות מהקולות הבולטים והלוחמניים של האופוזיציה.

נקש סירבה להגיב על הדברים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מודאג

    מהקולות הבולטים והלוחמניים – זאת אומרת שלא משנה מה העניין והאם נחוץ לטובת העיר, – היא באה להפריע

  2. חיפאי מאוכזב מודאג

    צודק בהחלט המודאג!!! ובמילים פשוטות חיפה עם ראש העיר קליש הולכת לחזור אחורה תחבורתית לשנות החמישים!!!!מדכא ומדאיג ביותר ההתנהלות המוזרה משהו!!!

  3. חיפאיים מאוכזבים מודאגים

    טעות קשה וחמורה יהב!!!אתה חייב לשרת את הציבור שבחר בך!!!לא בחרנו בסופי!!!בחרנו בך להיות במועצה באופוזיציה ולשמור על חיפה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר