ניר שובר (צילום: אדי קפלוב)
ניר שובר (צילום: אדי קפלוב)

המהפך של שובר: עוזב את העבודה ומצטרף לליכוד

עוזר ראש העיר ניר שובר הודיע על עזיבת מפלגת העבודה ועל הצטרפותו למפלגת ליכוד. בפוסט בפייסבוק כתב שובר: "היום אני אורז ועובר לליכוד - הבית הפוליטי היחיד שנשאר לציונות מציאותית ושפויה". ל"כלבו - חיפה והצפון" הוא אמר: "בטוח שהצטרפותי לליכוד תסייע לעיר"

פורסם בתאריך: 17.6.19 19:04

חוצה את הקווים: עוזר ראש העיר ניר שובר, איש מפלגת העבודה, הודיע היום (שני) על עזיבת המפלגה ועל הצטרפותו לליכוד. כזכור, במערכת הבחירות האחרונה לכנסת הוא עמד לצדו של יו"ר העבודה אבי גבאי, שהודיע בשבוע שעבר על פרישה מהחיים הפוליטיים – אותו גבאי שהוא גם פטרונה של ראש העיר עינת קליש רותם ושדחף לצירופו של שובר לרשימת חיים בחיפה של ראש העיר.

בפוסט שהעלה לפייסבוק הוא כתב: "יותר מ-30 שנים הייתי חלק ממפלגת העבודה. ינקתי את ערכי תנועת העבודה מהבית ומשולחנו של אבי בחיפה האדומה. חיכיתי עם ישראל לרבין, הייתי שם בכיכר כשיצחק רבין נרצח ב-95', הייתי שם בכיכר עם נוער הנרות, הייתי שם בכיכר ב-99' כשאהוד ברק ניצח, נשארתי שם אחרי ששמעון פרס והאליטות עזבו כי עמיר פרץ היה מזרחי מדי, נשארתי ותמכתי למרות הניהול הכושל שלי יחימוביץ', דחפתי בכל הכוח את המחנה הציוני של יצחק בוז'י הרצוג, ניסיתי להתאים את העבודה למציאות בישראל עם אבי גבאי. אבל התפכחתי, ואין מעשה קשה יותר מלהכיר בזה שאתה כבר לא מתחבר לשורשים ולערכים שגדלת עליהם".

עוד כתב שובר: "היום אני אורז ועובר לליכוד – הבית הפוליטי היחיד שנשאר לציונות מציאותית ושפויה. לא הלכתי ימינה, מפלגת העבודה 'נתקעה'. היא לא התאימה את עצמה למציאות המשתנה. חלק מהמפלגה מקווה למהפכה סוציאליסטית-קומוניסטית, וחלק חושב שהוא בשנות ה-60 ושמפא"י עדיין מנהלת את המדינה עם כל הגועל וההתנשאות. במקום להיות אוהל גדול להגשמה ציונית, מפלגת העבודה הפכה לחיקוי דהוי של מפלגות סוציאליסטיות סטייל דרום אמריקה".

 

 

שובר הוסיף: "רק בליכוד מכירים בחשיבות שבביצור מעמדה של ישראל בעולם כמדינה ציונית. רק בליכוד מבינים שהריבונות צריכה לחזור לעם ולא רק לאליטות בתל אביב וברחביה. רק בליכוד מבינים שבניין הארץ לא הסתיים ושחובה לפתח ולבנות את כולה ולא רק את המרכז".

את הפוסט סיים שובר במילים: "היום אני, ניר שובר, דור רביעי במפלגת העבודה הישראלית, שיזמתי בין השאר את מצעד הדגלים במושבה הגרמנית בחיפה, מצהיר שאני כבר לא חלק ממחנה השמאל. אני אוהב את ישראל יותר מדי מכדי לאפשר לה להתאבד בשם אידאולוגיה שכשלה. כישראלי אני לא יכול להתעלם מתנופת הפיתוח של מדינת ישראל תחת הנהגתו של בנימין נתניהו – אחד מהמנהיגים הגדולים שהיו לעם היהודי. עברתי לליכוד כדי לחזק את הליכוד כדי לחזק את חיפה ובעיקר לחזק ישראל".

שובר מסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והצפון": "אני בטוח שהצטרפותי לליכוד תסייע לעיר. הליכוד היא מפלגה שהמעורבות שלה בחיפה היא חשובה מאוד מכל הבחינות כמפלגת שלטון שתמשיך לשלוט עוד שנים רבות. למרות שלא תמיד אני מסכים עם הקצוות במפלגה, אין כמו דרך האמצע".

.


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

44 תגובות
  1. אבי

    כחיפאי אשר היה בקבוצה אותה הקמת לשיפור העיר חיפה לפני הבחירות ומשום שהעיז להעיר על מפלגה זו אחרת וסולק מהקבוצה ללא התרעה, האמונה בך היא עקיפת בשום, עזבת את המפלגה אותה יצגת"לכאורה" מעל 39 שנה ואתה עובר מפלגה….מדוע….האם יש משהו שלא יודעים….האם הובטח דבר מה……., לתושבי חיפה מאחל בהצלחה, העיר נהרסה לפני 15 שנה וככל הנראה ב5 שנים הקרובות תהיה שוממה כמו צרנוביל

  2. חה וחה

    אופורטוניסט נשאר אופורטוניסט.
    הוא והליצנים סביבה מזיקים מאד לעינת.

  3. ניר

    בהצלחה עם דוד ביטן, מיקי זוהר ושער חכמים גדולים שמנהלים לנו את המדינה.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לוזר לוזר לוזר לוזר מילון פעם לוזררררר!!!!! חנפן אחו שילינג …… אחרי שהליכוד יפסיד בבחירות הקרובות לאן תארוז??? אני מציע לך לארוז ללפלנד. יא קופיקו אחד

  5. חיפה

    וזה גבירותיי ורבותיי המסמר האחרון בארון הליכוד. תודה לך ניר שובר, הילד כאפות שאף אחד לא רוצה אותו

  6. מחדל של מפלגת העבודה

    איך מחזיקים ליכודניק כל כך הרבה שנים בלי לשים לב? המממ
    שאלה רק מחדל של מי… של אבא שלו, או אולי של סבא שלו, או הסבא של הבבא שלו…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואוו !! מילה של שובר ? אצל מי הוא התפקד ?

  8. מה השכלתך אדוני?

    מציע לך קודם כל להשלים בגרות וללמוד מקצוע
    אפילו דוד ביטן הוא עורך דין
    וביננו כשאתה אפילו מתחת לדוד ביטן בהשכלה, זה באמת עצוב.

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נכון שזה טיב לעיר-אבל מדוע הל כך מאוחר כדי לגעת ולהבין שרק "הימין יכול ומסוגל" כיום לתקן את המצב העגום בחיפה שהיא עם פוטנציאל כולל בתיירות-

  10. שירלי

    הצתה מאוחרת למציאות הקיימת בעיר מעורבת של בני דודים ללא התחייבויות למדינה

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המציאות היא שחיפה היא עיר מהגדולות בישראל וחייבת להמציא מחדש את הישראליות והיהודים החיים בה ללא "רעל פוליטי" החי בתוכה !!!

  12. ירמיהו

    שובר ימינה איזה פוליטיקאי גדול.
    לך תעבוד יא כלום עם שום דבר
    תרגיל הישרדות בשקל

  13. מוטי

    חבורת ניהול חובבנית ופטתית.ועכשיו גם ראש העיר לכיוון ביבי.עלובי החיים

  14. מאיר

    כבן לאחד ממיסדי בית"ר ובעצמי הייתי חבר בתנועת החירות לפני55 שנים אז היום הליכוד הפכה למפלגה של כדאיניקים המשך של המפאיניקים. זאת שקוברת את חיפה ומגרשת את היהודים הצעירים ממנה כולל ילדי. אז לא ליכוד יציל את חיפה אולי אמריקה שתגרש את סין מחיפה ואולי האנטישמים באירופה שיגרשו את היהודים לארץ וימצאו בחיפה בית.

  15. עובד עיריית חיפה

    מי זה הליצן הזה? נראה עם פיגור קל.
    מה הוא רוצה מאיתנו?
    למה מראים אותו ולמה יש לו תפקיד בעירייה הכושלת של חיפה? בן אדם כזה לא יוכל לעזור לעיר כמו חיפה להתקדם ההפך הוא יגרום לה להיות מאוסה יותר ויותר.

  16. עדנה, כרמל

    יונה יהב הרס וקבר את חיפה 15 שנה. אולי ניר שובר ועינת קליש יצליחו להציל את העיר הגוססת והמסכנה הזו.

  17. אופיר ס

    כל הכבוד ניר גאווה חיפאית , דוגמה לצעירי חיפה ועתיד העיר

  18. זחש

    חיפה לא תהיה תל אביב. וניר שובר לא יביא את הישועה לחיפה. אין אידאלוגיה הוא טכנוקרט אופורתיניסט. הסבר שלו למה החליף פאזה ממש לא משכנע . בליכוד יאכלו לו את הכבד. היום שקט שם אבל הקרקע רוחשת לקראת עזיבת ביבי.

  19. צ'רנוביל זה פה

    ככה זה כשליצן כושל שהשאיר חובות זכה בלוטו,ומקבל שכר של 50 אלף שח יועץ אישי.קליש וחבורת הזבל שמקיפה אותה יהפכו את חיפה לצרנוביל.התושבים מבינים את האסון שבבחירתה,מאוחר מדי.מוקיונים אופרטיוניבטים כמו האידיוט הזה זה עונשנו

  20. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיעבור.מקווה שאחרי הבחירות הקרובות בין שטעה.

  21. בטח הבטיחו לו תפקיד או שילמו לו כסף כדי שיעבור

    כמה שילמו לו שיעבור שהבטיחו לו תפקיד , אם הוא היה עובר למפלגת מרכז כמו כחול לבן היינו מברכים אותך אבל אתה עובר למפלגה שבראושה עומד אדם מושחת ,חבל מאוד

  22. שרית

    הוא צודק
    מבחינה ארצית
    מפלגת העבודה פשטה את הרגל.
    אם לא תחבר למרצ היא תגרד את אחוז החסימה מלמטה.

    לגבי חיפה
    קאליש לא מראה שיש לה יכולות טרומיות להצלת חיפנ.

  23. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וואו חדשות בקנה מידה חיפאי אבל חובת ההוכחה עליו. נראה אותו עוזר לגברת קאליש אותה הוא קידם והריץ להגיע למסקנה שהיא חייבת להתפטר.! רק בגלל שהיא לא טובה לעיר ולא מעניין אם היא אשה טובה אמא נפלאה או חברת העבודה נאמנה לאבי גבאי וזעתרה. חיפה תוקיע אותה במוקדם או במאוחר וניר אם הוא לא גייס חמישי מטעמה בליכוד כי אף אחד לא מוכן לדבר איתה שם פשוט חיפה נמחקה מהמפה של הממשלה הנוכחית ורוב הסיכויים שגם הבאה. אז חובת ההוכחה עליו גם להראות בציבור רזומה מינימלי כי השמועות לא עושות לו חסד.

  24. מוטי

    כל דבריך הם שקר אחד גדול, קרנף קטן לידך,
    אתה מצטרף למפלגה שאין לה אידאולודיה, אין לא מצע ולא דרך.
    ליכוד של היום מנוהלת ע"י פושע וחבורת פחדנים, לקחים את ישראל אחורה לקפובלקת בננות.
    דבריך מראים שאתה אפס גדול ושקרן

  25. מאיר

    הסבא של שובר היה המפאיניק של חיפה לא היה יותר ממנו. אביו דני כתב שירים על חיפה האדומה והיה מוכן ללכת באש ובמים למען המפלגהעד כדי מרבות עם חברים מגח"ל כולל איתי. והנה בא הנכד וסוגר את הבסטה. כנראה שבבחירות שבאות עלינו לטובה מפלגת העבודה תעלם פינטו …..

  26. אנונימי

    בלי קשר לניר שובר.
    פרשה ענקית עומדת להחשף.
    עירית חיפה קידמה פרויקט תמא בניגוד לחוק.
    חכו בסבלנות.
    רשויות החוק מעורבות.

  27. banana

    הבדיחה שהוא כמו יתר "אנשי המרכז והשמאל" שפתאום הגיעו לתובנה שכדאי למען הגובים והעבודה להכריז כאילו שעברו ימינה , לחסרי החוליות האלה אין בעייה כל יום להחליף דיעה אם היא משרתת אותם. לפני הבחירות לרשויות המקומיות התחיל פתאום להתחנף לדתיים ודרש בית כנסת ליד כל קבוצת בניינים חדשים, אחר כך הצהיר שהוא סוגר את העסק שלו בשבת, הוא עבר צד כי כנראה רוצה להשתתף בפוליטיקה , או להשתייך ל"מחנה" הנכון כדי לקבל גובים . כל הזמן שולף מהמותן מלכתחילה לא התאים לקליש ולא לנו ולא לעיריה

  28. מתניה

    אני נהנה מהתגובות של מאיר הוא בודאי יודע משהו. אפורטוניזם ומעבר ממפלגה למפלגה היה מאז ומתמיד ואני מברך על כך שאדם מתפכח. אולם הנהגה לעוזב מפלגה זו בעיה קשה אני לא מקבל את זה . אנו רואים את כל העוזבים למינהם כגון גבאי ,ציפי , ולא חסר כאלה. לא ברור לי מה שורשיך לא תוכל לשכנע אחד כמוני שחברברותיו של נמר נמחקו .שורשי אחרים משלך. הרבה שנים לפני הולדתך עברתי עם משפחתי כור היתוך רוזיוניסתי אף פעם לא אקבל מנהיגות מאחד כמוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר