המפגש של יושבי הראש, הנציגים והפעילים של ועדי השכונות בחיפה
המפגש של יושבי הראש, הנציגים והפעילים של ועדי השכונות בחיפה

ועדי שכונות נגד ראש העיר: "תרעומת על יחסה המבטל"

בתום מפגש של יושבי ראש, נציגים ופעילים בוועדי שכונות, שהתכנסו בעקבות הדחתו של יו"ר ועד נוה שאנן ודבריה של ראש העיר עינת קליש רותם על כך ש"אין דבר כזה ועדי שכונות, זאת פיקציה", פורסמה הצהרת כוונות שבה נכתב: "הוחלט להמשיך את הפעילות הרגילה"

פורסם בתאריך: 10.11.19 09:53

אתמול (שבת) התקיים מפגש בהשתתפותם של יושבי ראש, נציגים ופעילים בוועדי שכונות, שהתכנסו בעקבות הדחתו של יו"ר ועד נוה שאנן אשר שלמון על ידי ראש העיר עינת קליש רותם ודבריה בישיבת מועצת העיר שלפיהם "אין דבר כזה ועדי שכונות, זאת פיקציה".

במפגש שנערך בקרית חיים לקחו חלק יו"ר ועד הדר אליעזר הברמן, היו"ר המשותפים של ועד נוה דוד אלי קרנדי וזיוה בן דוד, יו"ר ועד בת גלים יובל בוסין, חברת מועצת הדר רווית שטוסל, נציגי הוועדים בני איתן (שמבור), טלי לוי הראל וציפי צוקר (רוממה), עמית גונן (רמת אשכול), ערן שולמן ואורון רוס (כרמליה), אלישבע אזולאי כהן ודבורה אלחדס (נוה דוד), והפעילים שני רוט קפון, ברוך שמאילוב, מתי גולני וזיו פישמן (קרית חיים) ורועי שווץ (רמת אשכול).

בסיום המפגש פרסמו המשתתפים הצהרת כוונות משותפת שבה נכתב: "ב-9 נובמבר 2019 נפגשו נציגי ועדים ופעילים ממרבית השכונות בחיפה. בפגישה הביעו הנציגים תרעומת על יחסה המבטל של ראש העיר לנציגויות ולהתארגנויות המקומיות. הוחלט להמשיך את הפעילות הרגילה במסגרת השכונות ולהעמיק את הקשר בין ועדי השכונות לבין עצמם ובין הוועדים לתושבים. במקביל אנו בודקים את תקנון ועדי השכונות הארצי בערים השונות. בישיבה הוחלט על כמה צעדים אופרטיביים שיפורסמו בהמשך. אנו מודים לראש העיר שדאגה לחזק ולהדק את שיתוף הפעולה בין נציגי השכונות בחיפה".

 

 

חברת מועצת העיר נעמה לזימי, שמונתה על ידי ראש העיר כאחראית על בניית מודל לוועדי שכונות (שבעקבותיו הוקמה גם ועדה ללימוד הנושא בשיתוף עם מחלקות העירייה שאמונות על קהילה, על שכונות ועל רווחה), אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון" בעקבות פרסום ההצהרה: "אנחנו רוצים להתחיל לבחון מודל חיפאי שיבוסס על השיטות שנהוגות היום בהרבה ערים גדולות, כמו ירושלים, תל אביב והרצליה, שבנו מודלים מסונכרנים גם עם גורמי קהילה, גם עם פעילים של השכונה וגם עם גורמים בעירייה, שבעצם מתכננים את כל הצרכים בשכונה לטובת הציבור. נתחיל פיילוט באחת משכונות הרכס ובאחת משכונות החוף – ככל הנראה קרית אליעזר, כי שם אין מרכז קהילתי וזו שכונה שחייבת משהו – בתקווה שהפיילוט יצליח ואז נרחיב אותו לשכונות נוספות".

‏היום שלחו יושבי ראש הוועדים ונציגי השכונות מכתב לכל חברי מועצת העיר שבו נכתב: "בוא נחזור רגע ל-30 באוקטובר 2018. האם אתה זוכר את היום הזה שבו הצבענו עבורך? עכשיו בוא נלך עוד קצת אחורה, לרגעים שבהם עמדתי ברחובות ובצמתים וחילקתי עבורך פליירים, לרגעים שבהם דיברתי עם תושבים בשכונה שלי בטלפון ופנים מול פנים בשבילך, ולערבים שבהם התארחת אצלי בחוג בית. אני פעלתי בשבילך כנציג השכונתי כדי שאתה תשב במועצה. בישיבת המועצה ב-5 בנובמבר הודיעה ראש העיר עינת קליש שאני לא קיים, שאני פיקציה. חבר מועצה יקר, עכשיו תורך לפעול בשבילי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ניר

    זה לא משנה את העובדה שאתם פיקציה, חסרי משמעות ונטולי כל כוח לבצע שינויים. אתם מיותרים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חמוד אתה סתם מתסיס, אולי תלך תחפש את עצמך בבית הקפה.

  3. אני לא יודע מי יו"ר ועד שכונה בקרית אליעזר

    בזה קליש צודקת, הם לא מוכרים ועשייתם לא מוכרת, אולי הם עובדים בסתר,ואולי סתם תואר מיותר שמעמיס ולא מועיל. מאחל שישפרו את הדבר הזה כי כל הפעילים החברתיים למיניהם נמאסו כבר.

  4. עדנה, כרמל

    חבורת אנשים נטולי חיים ומשועממים שמייצגים את עצמם ולא יותר. טוב עושה קליש שמחליטה לטפל בכל המחדל הזה.

  5. ועד הדר בשבי של מגלומן

    אליעזר הברמן לא מייצג אץ תושבי הדר מזה עשור וחצי.
    הוא החליט שהוא ישא בתואר יו"ר ועד הדר לכל חייו.
    הבנאדם לא מייצג אף אחד. לא נבחר על ידי אף אחד ולא בקשר עם אף ועד בהדר כי את כל השאר הוא מחרים.
    מר הברמן ספיק להתחפש, אתה לא ועד כלום.

  6. רמי

    לבועז כהן, אחת ולתמיד: נווה ולא נוה בכתיב מלא כלומר ללא ניקוד!!!
    ולגברת קליש רותם לשנות בהתאם את כל השילוט ברחבי העיר ובכבישים, דבר שלא צלח עם קודמך השומן וחסר הידע: נווה שאנן, נווה דוד, נווה יוסף.

  7. קליגולה!

    הכבוד הצנוע. בפלים סודה. בלי שרימס וקאויר. מלמד על אנשים אפורים.אנשים שלמעט להתהדר בתואר המשרה חסרת התוכן.אין בהם שום כלום.דנ

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר