עו"ד שרית גולן שטיינברג (צילום: מיכה בריקמן)
עו"ד שרית גולן שטיינברג (צילום: מיכה בריקמן)

גולן שטיינברג יוצאת להגנת ועדי השכונות

בהתבטאות ראשונה של חבר קואליציה לאחר דבריה של ראש העיר עינת קליש רותם, ולפיהם ועדי השכונות הם "פיקציה", כתבה חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג: "כל ועד ונציג שמגבש עמדה ודרישה צריך להקשיב לו"

פורסם בתאריך: 11.11.19 07:58

"כל ועד ונציג שמגבש עמדה ודרישה צריך להקשיב לו" – כך כתבה אתמול (ראשון) חברת מועצת העיר שרית גולן שטיינברג מסיעת חיפה בשבילנו בהתבטאות ראשונה של חבר קואליציה לאחר דבריה של ראש העיר עינת קליש רותם, ולפיהם ועדי השכונות הם "פיקציה".

אתמול בערב התקיימה ישיבה של ועד שכונת כרמליה בנוכחותם של פעילים ותושבים מהשכונה, ובה השתתפה גם גולן שטיינברג, תושבת השכונה.

 

 

בסיומה של הישיבה העלתה גולן שטיינברג פוסט בפייסבוק שבה היא הביעה תמיכה בוועדים, בניגוד לעמדתה של ראש העיר. "נמצאת כעת בישיבת ועד כרמליה, השכונה האהובה שבה אני מתגוררת", כתבה גולן שטיינברג, "על הפרק: חזירי בר, הדתה, תמ"אות ופסי האטה. כל תושב שיוצא מביתו ומאזור הנוחות שלו כדי להשפיע ולתרום לסביבתו הוא תושב שצריך להצדיע לו. במהלך השנים האחרונות שיתפתי פעולה עם נציגי שכונות רבים ברחבי חיפה. כל ועד ונציג שמגבש עמדה ודרישה צריך להקשיב לו. זה לא אומר שלא אקשיב גם לתושב הבודד שפונה אלי ללא קשר לפעילות של הוועד או לעמדתו".

זוהי כאמור התבטאות ראשונה של חבר בקואליציה בנוגע לוועדי השכונות, אשר מציגה תמיכה בוועדים, וכעת תוהים במערכת הפוליטית כיצד יתקבלו הדברים הללו בלשכתה של קליש רותם.

גולן שטיינברג: "אין תגובה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ואוו העלתה פוסט!

    הלוחמת הגדולה על ידי פוסטים וציוצים.
    בחייאת. בחרנו בדחלילים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר