ההודעה על העיצומים
ההודעה על העיצומים

עיצומים באגף הארנונה בעירייה – אין קבלת קהל

בדרך לשביתה: בעקבות הכוונה של ארגון עובדי עיריית חיפה להכריז על סכסוך עבודה נערכת כעת אסיפת הסברה לעובדי אגף הארנונה בעירייה, ומסיבה זאת אין קבלת קהל ומענה טלפוני במשרדי האגף

פורסם בתאריך: 24.12.19 12:39

בעקבות הכוונה של ארגון עובדי עיריית חיפה להכריז על סכסוך עבודה נערכת כעת אסיפת הסברה לעובדי אגף הארנונה בעירייה, ומסיבה זאת אין קבלת קהל ומענה טלפוני במשרדי האגף. העבודה הסדירה צפויה להתחדש בשעה 14:00.

כזכור, יו"ר ארגון עובדי העירייה אמנון עידו הודיע אתמול (שני) כי הארגון יכריז על סכסוך עבודה בעקבות פגישה שנערכה בין ראש העיר עינת קליש רותם לגורמים שלטענתו אינם מייצגים את העובדים. לטענת הארגון, ראש העיר נפגשה עם יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, עם סגן יו"ר המרחב ויו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות יצחק בלס ועם יו"ר ועד עובדי הדואר אייל דרעי, שאין להם כל קשר לוועד ולעובדי העירייה, ודנה איתם בסכסוך העבודה המתרקם.

 

 

"ראש העיר עינת קליש רותם לא מצאה זמן להיפגש עם ועד עובדי עיריית חיפה, אך באורח פלא מצאה זמן להיפגש עם גופים מקבילים שאינם מייצגים את העובדים על מנת לזרוע פילוג בשיטת הפרד ומשול", אמר עידו, "אנו מצטערים לאכזב את ראש העיר, אך האקט המתנשא שלה שמתאים לפוליטיקאית בת יומה יגרור שתי תוצאות בלבד – האחת, הגשת קובלנה להסתדרות נגד הגורמים הלא רלוונטיים, שדוחפים את ראשם ואת אפם בניסיון להתערב בסכסוך עבודה שאין להם כל סמכות או קשר אליו. השנייה, הגשת סכסוך עבודה בגין התנהלות חד צדדית מתמשכת בניגוד להבנות ויחסי העבודה. נמשיך לעמוד לצד העובדים לאורך כל הדרך".

זעמו של הוועד על ראש העיר יצא בעקבות שני נושאים שנחשפו ב"כלבו – חיפה והצפון" – הראשון הוא הפוסט שפרסמה המנהלת האדמיניסטרטיבית של ראש העיר גלי סגל גרינברג, שבו נכתב כי "הכנופיה שחגגה סביב יונה יהב עוד לא הפנימה שהזיזו לה את הגבינה" ו"המאכערים, הקומבינטורים, מקבלי השוחד, התשקורת המקומית – כל אלה בבעיה חמורה" ושבעקבותיו שלח עידו מכתב חריף לקליש רותם בדרישה שתכפה על סגל גרינברג להתנצל; והשני הוא כוונתה של העירייה לשכור חברת חקירות כדי לבדוק תלונות אנונימיות נגד עובדים.

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. עובדים מאוחדים -מנצחים. לא סמרטוטים שלך

    אל תתעסקו עם אמנון שלנו !!!

  2. נועם

    חזקו ואמצו . לא מגיע לכם ניהול רע כזה והשמצות לרוב.
    לכם ולנו תושבי העיר מגיע ראש עיר שיודע לנהל ולדבר.

  3. קדימה לנקות אורוות

    קליש תני קפיצה לפתח תקוה תראי שם איך ראש העיר ניקה אורוות.
    תוכנית פרישה מוקדמת ל-300-400 עובדי עירייה בחיפה, ביטול 4-5 אגפים,
    ופנייה לביהמ"ש לפסול את אמנון עידו כיו"ר ועד בגלל קרבת משפחה לאופוזיציה.

  4. אמנון היה לפני קליש וגם ישאר אחריה... כל הקומנדו לא יעזור.. אתם זמניים !!!

    עובדי העירייה נגד שביתות אבל שאתה מקבל יריקה לפרצוף שוב ושוב… אין ברירה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר