מצלמת אבטחה (צילום: טס שפלן, ג'יני)
מצלמת אבטחה (צילום: טס שפלן, ג'יני)

עובדי העירייה מנעו התקנת מצלמות בבניין

בלגן בעיריית חיפה: ראשי ארגון עובדי העירייה מנעו מפועלים להתקין מצלמות אבטחה בקומה הרביעית בבניין. לעת עתה הפסיקו הפועלים את עבודתם מבלי להציב את המצלמות. בשעה זו: ארגון העובדים מקיים אסיפת הסברה. הערכות: בקרוב תוכרז שביתה בעירייה

פורסם בתאריך: 3.2.20 10:47

סערה בעיריית חיפה: היום (שני) בבוקר הגיעו פועלים כדי להתקין מצלמות אבטחה בקומה הרביעית בבניין העירייה. כשנודע הדבר לארגון עובדי העירייה הגיעו ראשי הארגון בראשותו של היו"ר אמנון עידו למקום ומנעו את התקנתן. לעת עתה הפסיקו הפועלים את עבודתם מבלי להציב את המצלמות.

כזכור, ארגון העובדים והנהלת העירייה מצויים בהליך של סכסוך עבודה שהוכרז על ידי ההסתדרות. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", אחת מהעילות לסכסוך היא הכוונה לשכור חברת חקירות שתחקור עובדי עירייה במקרים של תלונות אנונימיות. כעת מצויים הצדדים בהליך גישור של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.

מארגון העובדים נמסר בתגובה: "העירייה החליטה שוב לפעול ללא תיאום, סמכות או רשות, ולכן הופסקה העבודה מיידית על ידי הוועד עד לבירור העניין עם מנהל אגף הביטחון יאיר זילברמן. הוועד לא יאפשר לעירייה להפוך לבית האח הגדול בראשות ג'ורג' ארוול ולא יאפשר פגיעה במרחב האישי של העובדים".

 

 

עדכון (12:32): בשעה זו מקיים עידו אסיפת הסברה בעקבות הכוונה להתקין מצלמות אבטחה בבניין העירייה. בשל האסיפה נרשמים כעת שיבושים בפעילותם של האגפים והמחלקות בעירייה.

באסיפה אמר עידו לעובדים: "יש לכם כעובדים אחריות גדולה מאוד – לעדכן אותנו, ארגון העובדים, על כל דבר שקורה בשטח כדי שנוכל להגיב ולפעול בהתאם. הבוקר קיבלתי מידע שהתחילו להתקין פה מצלמות, וכל זה כמובן בלי תיאום עם ארגון העובדים ובלי להסביר לנו למה, מהן המטרות של המצלמות ואיזה שימוש ייעשה בהן. מה שגיליתי זה שהתקינו מצלמות בקומה הרביעית, במעבר בין בניין מינהל ההנדסה לבניין העירייה. לא ברור לאיזה צורך, ואני לא רואה שזה מסיבות ביטחוניות או בטיחותיות. אם יש צורך בטיחותי אז שיבואו אלינו, יציגו לנו את הצורך ויגידו לנו לאיזה שימוש, ואז נדאג שהם יחתמו בהסכם שזה רק לצורך הזה".

ההערכות הן כי בעקבות המהלך של העירייה יתקשו ארגון העובדים והנהלת העירייה להגיע לעמק השווה באשר לסכסוך העבודה, וכי בקרוב תוכרז שביתה בעירייה.

עובד שנכח באסיפה אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "עידו מחכה לראות מה יהיו ההסברים של הנהלת העירייה להתקנת המצלמות, והוא יבחן את הדברים בהתאם. אנחנו לא פוחדים ללכת לשביתה. שלא יאיימו עלינו באי תשלום משכורות על ימי השביתה כי זה לא יקרה".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 

אסיפת ההסברה בעיריית חיפה

אסיפת ההסברה בעיריית חיפה

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. מה הם חשבו שזה פה האח הגדול !! חצופים... לא ניתן להם לחבל בסביבת העבודה. אין לעובדים מה להסתיר ,אבל הכל צריך להיות מתואם

    שילכו לצלם את החזירים בגן שמואל ליד הבית קפה שם..

  2. חבורה של גברים. עובדים מסורים בשכר זעום. נותנים את הלב לתושבים...

    לא ניתן לכם לדרוך על הכבוד שלנו !!

  3. מאיר אטיאס

    אין כמו וועד עובדי עיריית חיפה
    שההנהלה תתן לנו שקט שייתנו לעבוד סך הכל אנשים באים להתפרנס בכבוד ממשכורת שהיא בושה שמשלמים לעובדים אז בנוסף לזה לחפש ולדרוך על הכבוד שלהם לא בבית ספרינו

  4. אור קרטון

    הם התבלבלו האח הגדול זה בערוץ 26 לא כאן בעיריית חיפה שיחפשו שם

  5. אבי הראל

    ברור שמתנגדים למצלמות. אז יהיה תעוד לזה שחצי מהעובדים מיותרים.

  6. ברוך

    במקום לבזבז כסף על מצלמות מעקב על העובדים הנאמנים שיתקינו מצלמות בגני הילדים לשמירת ילדינו החשובים

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עירית חיפה = אבטלה סמויה
    חיפה עיר דוחה וגוססת

  8. הויה פראנויה

    ראש העיר צוק וסגניתו העבריינית המורשעת ממשיכים להרוס את העיר והעירייה. ועדה קרואה עכשיו!!!

  9. מאירה

    בזה מסתכמת העשייה של ראש העיר העביינית הזאת.
    חושבת שכולם עבריינים כמוה.
    חייבים לפנות למשרד הפנים לטפל בהנהגה הגרועה בתולדות העיר.

  10. כן רבותי ככה נראים אנשים שהתרגלו חאיים ולעשוק

    רק גנבים רמאים ונוכלים מפחדים ממצלמות ומהחתמת שעון נוכחות

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עם אין מה להסתיר אז למה לפחד אפילו בכנסת יש מצלמות. בכל העולם יש מצלמות ברחובות במקומות ציבורים. יש הרבה מיותרים והרבה שלא עובדים. רק עם מצלמה יכלו לזהות את האמת.

  12. חיפאי ותיק

    לא ניתן לעובדי עירית חיפה ( שרובם מיותרים ) להמשיך לשגע את תושבי העיר . תתחילו לעבוד ! נגמרה החגיגה !!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר