עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

העירייה: עוד חצי מיליון שקל ליועצים

חברי ועדת הכספים העירונית צפויים לאשר הגדלה של 500,000 שקל בתקציב משרדי הייעוץ שאותם שוכרת עיריית חיפה, וכך, במקום 3,763,000 שקל עד לסוף שנת 2020, תממן העירייה את שלל היועצים ב-4,263,000 שקל מכספם של משלמי המסים החיפאים

פורסם בתאריך: 11.6.20 17:00

עיריית חיפה מגדילה את תקציב הסקרים והיועצים להמשך שנת 2020 בחצי מיליון שקל – כך עולה ממסמך שכותרתו היא "שינויים בתקציב הרגיל לשנת הכספים 2020" ואשר אותו יתבקשו לאשר חברי ועדת הכספים העירונית בישיבתה שתתקיים ביום ראשון.

ההגדלה מיועדת לתשלומים למשרדי ייעוץ, וכך במקום 3,763,000 שקל תשלם העירייה לשלל היועצים שאת שירותיהם היא שוכרת סכום של 4,263,000 שקל מכספם של משלמי המסים החיפאים.

 

 

חברת ועדת הכספים סופי נקש מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה שבאופוזיציה: "לצערי הרב, עיריית חיפה שוב מראה כמה היא מנותקת ממה שקורה בשטח. מצד אחד ראש העיר עינת קליש רותם מתלוננת על כך שאין הכנסות ושגירעון העירייה יגדל בעקבות משבר הקורונה, ומצד שני היא מנפחת את המנגנון בעוד ועוד יועצים שאף אחד לא מבין מהו תפקידם. מינהלת 2030 תופחת מיום ליום, ואיש לא מוכן להסביר מהי התועלת שלה ומה היא מייצרת לטובת הציבור החיפאי. אולי באמצעות ניפוח המנגנון מנסה ראש העיר להילחם באבטלה שנוצרה בעיר, אך מה שבטוח הוא שהתושבים מקבלים הרבה פחות שירותים עירוניים והרבה יותר יועצים בתמורה לארנונה שהם משלמים".

בעירייה סירבו להגיב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. חיפאי מודאג

    לא יאומן!!
    עירייה של מושחתים, אוכלי חינם!!!
    כל חזיר שם מקבל יועץ ועוזר על חשבון כספי משלם המיסים
    תתביישו לכם.
    לכו כבר הביתה.
    מתנהלים כאילו העירייה היא מפעל פרטי שלהם.

  2. אבי הראל

    המבקרים את היועצים יודעים בוודאי להעריך ולחשב לא רק כמה היועצים יעלו למשלם המסים, אלא גם כמה הם עשויים לחסוך.לא? מדוע הם לא מפרסמים את התחשיבים שלהם?
    שאלה אחרת שקשורה לשאלה הראשונה היא האם עיריית חיפה עשתה את החישובים, ואיפה היא פירסמה את ההערכות עליהם הם התבססו?

  3. מיכאל ברנס

    העיקר משקרת לנו בפוסטים ארוכים, כמעט האמנתי לה. אורך הפוסט המפורסם הוא כסות לגזל שלה מאיתנו האוכלוסיה המבוגרת שבחרה בה. עיר של ניכור גזל ושנאת חינם
    בחירה גרועה.

  4. דרור

    כל הכבוד לעירייה. זה בדיוק מה שעושים בכל מקום נורמלי שרוצה להשתפר ומביא את המומחים כדי שיחסכו יותר מעלותם וישפרו את המצב. הגיע הזמן למגר את קטסטרופת השחיתות שפשה בעיריית חיפה בשנים האחרונות. כדאי שהעיתונאים יפסיקו לקשקש ולהעביר ביקורת עניינית ולא כותרות וביקורת ריקה מתוכן ענייני.

  5. אייל

    כתבה פופוליסטית
    טוב שמביאים יועצים אנשי מקצוע
    כך עושה כל עירייה שחושבת נכון
    זה יחסוך כסף בסופו של דבר

  6. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    תוצאות זה נמדד בזמן סביר לנוכח הנסיבות,אני מאמין שהיועצים הם מומחים לגילוי תקלות בזבזניות וצריך לתת להם את בזמן הדרוש כדי לעשות סדר .

  7. נאוה

    קליש רותם לא צריכה עוד יועצים. קליש רותם צריכה לפטר את כל היועצים הקיימים. העצות שהיא מקבלת ממהם לא טובות.

  8. רק ועדה קרואה.

    לבדוק מי היועצים…
    האם מדובר בצורך אמיתי או צינור העברת כספים לפעילים דרך חברים וקרובים העובדים בחברות האלו

  9. יועצים טובים הם מנוף להצלחה

    ליהב היו יועצים שהביאו את חיפה להיות מלאה עם חזירים ופקקי תנועה. היועצים שלו לקחו כסף, התייקונים תרמו, והכל הוצא על במות בתוך העיר ששיגעו לכולנו את השכל. למה שיר ושירה לא מתלוננות? התנדבו סוף סוף לעזור לעיר חיפה?

  10. חסן שוקרי

    הוזמן יועץ שיכתוב מסמך הבהרה מדוע יש ונדרש לשפץ את הלבנית אשר קרסה , מדוע נדרש לצבוע עוד חניות בחוף הים , מנהלת 3090 אשר תביא את העיר להיות אירופה , יועץ לעיניני רעש לאחר בנית שדה תעופה בן קישון 2 , יועץ ארגוני לפיזור פחי אשפה כתומים בעיר , יועץ זאלוגי אשר יסביר מדוע כמות החזירם בעיר לא קטנה , והיד עוד נטויה

  11. זלזול בכספי הציבור

    אין חדש תחת השמש
    מנהלת 2030 זו עירעה בתוך העירעה, שנולדה לאפשר העסקצ "מומחים" ו"יועצים" שלא עמדו בקריטריונים לאיוש תפקידים אחרים של אגפים ומנכל. אין עשן בחי אש בהתחלה דובר על 3-4 תקנים עכשיו מדברים על 7 יועצים ולשכות עם עשרה מזכירות ועוד מליוני ש' תקציב דוברות פרסום ומה לא בקיצור עיריה שלמה נוספת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר