עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)
עיריית חיפה (צילום: חגית הורנשטיין)

העירייה תפסיק את ההתקשרות עם חברת הגבייה מילגם

על הפסקת ההתקשרות עם חברת הגבייה מילגם הוחלט בעקבות קבלת תלונות רבות של תושבים. מעתה יבוצעו כל פעולות הגבייה באמצעות עובדי העירייה

פורסם בתאריך: 6.8.20 18:08

עיריית חיפה תפסיק את התקשרותה עם חברת הגבייה מילגם – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". על הפסקת ההתקשרות החליטה ראש העיר עינת קליש רותם לאחר שהנושא עלה לסדר היום באחת מישיבות מועצת העיר ולאחר קבלת תלונות רבות של תושבים.

קבוצת מילגם הוקמה בשנת 1983, ולפי אתר האינטרנט שלה היא מתמחה במתן שירותים מקיפים ומתקדמים לעיריות, לגופים מוניציפליים, לתאגידי מים, לגופים ממשלתיים ולחברות ציבוריות ופרטיות. החברה מספקת שירותים כמו תפעול וניהול מערכות גבייה, אחזקה שוטפת של רשתות מים וביוב, תכנון וניהול שטחי חניה ציבורית, ביצוע פרויקטים לוגיסטיים.

מעיריית חיפה נמסר: "במסגרת תהליכי התייעלות שאותם מובילה הנהלת העירייה הוחלט על הפסקת ההתקשרות עם חברת הגבייה מילגם לצורך גביית חובות ארנונה, קנסות חניה ותשלומי חובה נוספים. עיריית חיפה תפעל לביצוע כל פעולות הגבייה באמצעות עובדי העירייה, ובכך תתרום לייעול השירות לתושבים ולחיסכון בעלויות הגבייה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. השקוף

    החלטה מבורכת גבירתי ראשת העיר!!!!!לאור ההתנהגות הכוחנית של חברת מילגם לאורך השנים ואפס ביחסי אנוש הצעד הזה מתבקש ומבורך!!!!שאי ברכה.אין ספק שבתקופה קשה של האזרחים חייבים אוזן קשבת.

  2. המתלונן והחמוץ הנצחי

    איך היא לא מתביישת להעמיס על עובדי העירייה עוד מטלות? למה היא מבטלת בלי לשתף את הציבור?

  3. שלומי

    טעות קשה!
    תהיה ירידה בשיעור וביעילות הגביה ופתח להטבות למקורבים.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אויש שתוק כבר חמוצי, גם ככה לא עושים שם כלום.

  5. חיפאי מיואש

    מהלך חיובי ראשון אחרי שנתיים בתפקיד. עדיף מאוחר מאף פעם לא…. הכול מתחיל מהצעד הראשון. נסי להמשיך

  6. Kdd

    לא מספיק – יש למחוק את החברה ולגרש את אנשיה מארצנו או לחילופין אם רצונם לחיות בארצינו דחוף להעבירם קורס בהתנהגות בציבור בנוכחות אזרחים

  7. מיקי

    ביקורת קל מאוד לרשום על מבצע תפקיד . להעיף חברת גבייה זה מעולה ומבורך לדוגמה השלטון סגר את כל ערוץ 1 בגלל הגבייה המגעילה שמעתי מקווה שאני טועה שגם מד"א "חוגגת" עם חברת גבייה צוות אמבולנס החירום קודם כל מחתים .
    מאידך ל"העיף" תקציבים בהינף יש עושה רושם של זלזול לדוגמה תקציב יפה נוף . גם ניקיון רחובות וגיזום צמחייה ממעברים לוקה בחסר
    גם מרגיז ביותר לתת דוחות חניה בחניון העירייה ליד הרכבת בין 2 ל 4 בבוקר וזאת במקום למצוא פתרון אחר .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר