דוד עציוני (צילום: בועז כהן)
דוד עציוני (צילום: בועז כהן)

עציוני הסיר את התנגדותו לצירוף אבוחצירה ושלום לקואליציה

על אף שבהסכם הקואליציוני בינו לבין עינת קליש רותם נכתב כי "לא יתקיימו חבירות פוליטיות או הסכמים קואליציוניים לסיעת יונה יהב וצעירי חיפה" הסיר סגן ראש העיר את התנגדותו לצירופם של שי אבוחצירה ויוסי שלום לקואליציה של ראש העיר

פורסם בתאריך: 6.10.20 09:51

סגן ראש העיר ויו"ר סיעת חיפה מתחדשת דוד עציוני נתן את הסכמתו לצירופם של שי אבוחצירה ויוסי שלום מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה לקואליציה העירונית – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". הסכמה זו נדרשת בהתאם להסכם הקואליציוני שעליו חתמו חיפה מתחדשת וסיעת חיים בחיפה של עינת קליש רותם לפני הבחירות, כאשר עציוני הסיר את מועמדותו לראשות העיר והביע את תמיכתו בה.

בסעיף 4 בהסכם נכתב כי "הצדדים מתחייבים לפעול בשיתוף פעולה בהתאם להסכם הקואליציוני הכללי שייחתם עם סיעות נוספות בתום מערכת הבחירות, ואשר יהווה חלק בלתי נפרד ומהותי ממנו, ולקיים שותפות אמיתית בקואליציה שתפעל עד לתום כהונתה של קליש רותם בראשות העיר". בסעיף 5 מופיעה התייחסות ספציפית לחבירה לסיעת יונה יהב וצעירי חיפה: "על אף האמור בסעיף 4, הצדדים מצהירים כי החבירה הקואליציונית בהסכם זה נועדה להביא עתיד חדש לחיפה ולהחליף את שלטונו של יונה יהב. אי לכך לא יתקיימו חבירות פוליטיות או הסכמים קואליציוניים לסיעת יונה יהב וצעירי חיפה אלא אם הדברים הוסכמו מראש ובכתב על ידי סיעת חיים בחיפה, קליש רותם וסיעת חיפה מתחדשת יחדיו".

 

 

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בין קליש רותם לאבוחצירה ולשלום החלו מגעים על הצטרפותם לקואליציה. בעקבות סירובן של חדוה אלמוג וסופי נקש לקחת חלק במהלך הוחלט לפצל את הסיעה שהתאחדה לקראת הבחירות ב-2018.

עציוני מאשר כי הוא הסיר את התנגדותו לצירופם של אבוחצירה ושלום: "כל מי שרוצה להיכנס ולתרום בשעה הקשה הזו של המדינה והעיר – אשמח לשתף איתו פעולה. אין לי שום דבר אישי נגד אבוחצירה, שלום, אלמוג ונקש, להיפך – אני חושב שהם אנשים טובים ואשמח לשתף איתם פעולה. כבר לפני שנה הסרתי את ההתנגדות הזו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. ת. ברק

    את עציוני אפשר להגדיר במילה אחת: סמרטוט. ובשתי מילים: סמרטוט רצפה

  2. אליהו

    איזה רכיכה. חסר עמוד שדרה. הולך לאן שנושבת הרוח. עוד נבחר ציבור אפס שמקומו לא איתנו.

  3. גועליציה

    עציציוני עושה שלום עם אבוחצירה? מנפלאות הגועליציה שקמה בחיפה. פתאום צוקליש ועציציוני לא מתנגדים יותר לשתף פעולה עם אנשיו של יונה יהב, ובצעד נואש אף הולכים לצרף אותם לקואליציה. מהפך בהנהגת העיר המנותקת והכושלת בתולדותיה של חיפה. מאוחר מדי. הציבור החיפאי קצ בכם והולך לשלוח את כולכם הביתה בבחירות 2023. לכל המאוחר. אם היתה ניתנת לחיפאים האפשרות, הייתם הולכים הביתה כבר מחר. מישהו זוכר שדוד עציוני רצה פעם להיות ראש עיר? עוד בדיחה עצובה על חשבונה של חיפה.

  4. נכנסים - משפיעים

    כל הכבוד לדוד עציוני על הפרגמטיות. בסופו של דבר בקדנציה הקודמת חדוה וסופי היו בסיעה של יהב ושי ויוסי היו תחת סיעה אחרת, צעירי חיפה שהשתייכו לצעירי יש עתיד.

  5. המצב קשה אבל העיריעה ממשיכה לחגוג

    עציוני נאחז לכסא בכל מחיר הרי הוא סגן בשכר וזה מה שחשוב. מה שבאמת דרוש בשעה הקשה לעיר ולמדינה זה לא 5 סגני ראש עיר בחיפה, דבר שקליש קראה לו מושחת בהיותה באופוזיציה כשיהב דרש ממשרד הפנים לאשר לעצמו סגן חמישי בשכר. מה שדרוש זאת ועדה קרואה שתעשה סדר בניפוח ההזוי של עיריית חיפה עם עשרות מנהלי אגפים וסגניהם ובכירים שונים ומשונים כש48% מתקציב העיר נשפך לנשכורות. יש לקצץ מיידית 10% בכל מקבלי השכר הגבוה בעיריה מעל פעמים השכר הממוצע ולסגנים לקצץ ל4 סגנים וגם להם לקצץ בעוזרים ו10% בשכר.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הלו"ז של עציציוני:
    מצטלם, מתראיין, מכין ארוע שיהיה כותרת להצטלם ולהתראיין, שולח הודעות מטעמי לתקשורת, מצטלם

  7. ד״ר בר מעיין

    ממש שני עילויים שמצטרפים בשעה קשה זו לנבחרת החלומות של קליש ,ממש אלטרואיזם טהור של עציוני

  8. ע-חיפאי

    רק פתרון מיידי אחד יש לחיפה-ועדה קרואה! קליש היא אכזבה אחת גדולה צריכה לעוף כמה שיותר מהר ועדיף שעה אחת קודם! זו היא שבתקופה יהב השמיצה על מינוי סגני ראש עיר וכעת היא עושה בכסף שלנו כבשלה! חברים תפתחו עיניים… וגם עציוני שאוהב רק להצטלם במילה אחת הוא – סמרטוט, בשתי מילים הוא סמרטוט רצפה! שנתיים ואין שום עדייה בעיר, עצירה מוחלטת! הרחובות מלוכלכים, המדרכות רעועות ומהוות מפגע המקומות רבים. החניה בשכונות בעיר קטסטרופה! בקיצור קליש-את קלישאה!!!

  9. אמא לשלושה

    חוץ מלהיות חתיך – במה הוא תורם או תרם לעיר? ובמה בדיוק "ראויים" האחרים שהוזכרו בכתבה וככל שאני מתרשמת הם קומבינטורים מושחתים ותו לא?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר