יוסי שלום (צילום: רועי אשר)
יוסי שלום (צילום: רועי אשר)

זעם באופוזיציה: שלום ימונה לחבר בוועדת השימור

באופוזיציה העירונית ייעדו את תפקיד הנציג שלה בוועדת השימור לאביהו האן במסגרת המאבק בראש העיר עינת קליש רותם. כעת, עם הסכמתו של יוסי שלום לשמש חבר בה, אומר האן: "מהלך שמבייש את מי שמבצע אותו". שלום: "מולי לא סוכם שלא להתמנות לחבר בוועדת השימור כסולידריות אופוזיציונרית"

פורסם בתאריך: 1.11.20 07:56

זעם באופוזיציה על חבר מועצת העיר יוסי שלום מסיעת יש עתיד-צעירי חיפה. מסדר היום שנשלח לחברי המועצה לקראת ישיבת מועצת העיר שתתקיים ביום שלישי הקרוב עולה כי שלום הסכים להתמנות לנציג האופוזיציה בוועדת השימור – תפקיד שהאופוזיציה סיכמה להעביר ליו"ר סיעת הירוקים אביהו האן.

האן לטש עיניים לתפקיד כבר מתחילת הקדנציה, אך בקשתו להתמנות לחבר בוועדת השימור נתקלה בסירוב עיקש של ראש העיר עינת קליש רותם. מתוך סולידריות נמנעו חברי האופוזיציה להתמנות לחברים בוועדה, עד לחודש אפריל שבו הסכים יו"ר סיעת הליכוד שמשון עידו להתמנות לנציג האופוזיציה בה – מינוי שגרר אחריו ביקורות מצד האופוזיציה. אלא שבחודש אוגוסט הודיע עידו על פרישתו מהוועדה במהלך שנועד להכניס את האן במקומו. בין חברי האופוזיציה סוכם כי במסגרת מאבקם מול קליש רותם, איש מחבריה לא יסכים להתמנות כחבר בוועדה, כך שראש העיר תיאלץ למנות את האן לתפקיד והם יזקפו לזכותם הישג פוליטי.

כעת מתברר כאמור כי שלום ימונה כנציג האופוזיציה בוועדת השימור. כזכור, סיעת צעירי חיפה התפצלה מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה, וההערכות הן כי שלום ושי אבוחצירה מתקרבים לקואליציה וכי שלום ימונה לסגן ראש עיר. השניים עדיין לא נכנסו לקואליציה, ומינויו של שלום לחבר בוועדת השימור מעורר זעם באופוזיציה.

 

 

האן: "המהלך של יש עתיד-צעירי חיפה הוא משפיל עבורם. שלום ואבוחצירה היוו אופוזיציה לקליש רותם ואמרו עליה דברים קשים, והיום הם זוחלים לתוך הקואליציה שלה. לקחת את תפקיד נציג האופוזיציה בוועדת השימור לאחר שהיתה הסכמה בקרב כל חברי האופוזיציה שאני אהיה הנציג שלה בוועדה הוא מבזה ומשפיל, אבל אני כבר לא מתפלא על פוליטיקאים בימינו. צר לי, המהלך הזה מבייש את מי שמבצע אותו".

עידו: "יצאתי מהוועדה כי לא מצאתי שום טעם להישאר בה. אין עם מי לעבוד שם, וחשבתי שהאדם המתאים ביותר לתפקיד הוא האן. כל חברי האופוזיציה חשבו כך, אבל שלום ואבוחצירה פוזלים לכיוון הקואליציה וזוחלים אליה".

שלום: "מולי לא סוכם שלא להתמנות לחבר בוועדת השימור כסולידריות אופוזיציונרית. אני מעריך מאוד את האן ואת הרצון לתמוך במינויו לחבר בוועדה, אבל השקפת עולמי בנוגע לנושאי שימור היא שונה משלו, וחשוב לי שדעתי תושמע במסגרת הוועדה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

23 תגובות
  1. הילה

    יוסי שלום מלקק לקליש כי הוא רוצה ג' וב בתשלום, למשל סגן ראש עיר. רק שקליש חכמה מדי בשביל ליפול בפח הזה והוא לעולם לא יתמנה לסגן ראש עיר, למזלנו.

  2. שלום ולהתראות

    אני חושב שדעתו המקצועית והמנומקת של שלום בנושאי שימור היא שהוא מאוד רוצה להיות סגן ראש עיר בשכר…

  3. חיפאי

    יוסי שלום תרגע. אתה לעולם לא תתמנה לסגן ראש עיר במשכורת של 50 אלף שקלים, חלומך הגדול. לא משנה כמה תלקק ותתפתל מול קליש, יש גבול לכמה נמוך שאפילו היא מוכנה לרדת.

  4. עלוב

    כמה עלוב. לא רק שיוסי שלום מפנה עורף לחבריו באופוזיציה הוא גם משקר. את התככים והמניפולציות של קליש וצוק תושבי חיפה כבר מכירים, חבל שיוסי, החוליה החלשה באופוזיציה, נלכד ברשת שהשניים האלה טווים. יוסי אתה אכזבה גדולה לציבור הבוחרים שלך ולעמיתים שלך לרעיון ולדרך. הפכת מנבחר ציבור מוערך לאדם קטן שמייצג את הפוליטיקה הנמוכה שמובילים צוק וקליש בעיר. לא רוצים אותך במועצה בקדנציה הבאה. אתה אכזבה גדולה.

  5. עצוב

    יוסי שלום רכיכה חסרת חוט שידרה. דואג לעצמו ובוגד בחבריו ובציבור שבחר בו. פוליטיקאי סוג ז׳. עצוב שיש רבים כמותו במועצה. הפנים המכוערות של חיפה.

  6. חיפאית שהצביעה קליש

    מה שחשוב זה שלמרות תחנוניו וליקוקיו קליש לא תצרף את הטיפוס הזה לקואליציה. לאן נוליך אז את הבושה?

  7. יורם

    הוא לא הראשון שמוכר את כל הערכים שלו ומתהפך בשביל כסף. הוא הראשון שעושה זאת בשביל איזושהי הזייה ושברי הסתברויות שהוא מטפח בינו לבין עצמו. זה לא יקרה והוא לעולם לא יהיה סגן ראש עיר. כדאי שיתפכח מחלומו המתוק כל הדרך אל הבנק…

  8. קבוצת חיפאים

    קליש, אל תשכחי את ההתלהמויות שלו וגסות הרוח שבה דיבר אלייך כשעוד חשב שיהב ינצח. אנחנו לא רוצים את האדם הזה בקואליציה, יש גבול כמה נמוך אפשר לרדת. את הצגת פוליטיקה אחרת, נקייה, והאדם הזה הוא הפוליטיקה הישנה, האינטרסנטית, הנכלולית והכעורה. אין לו מקום בקואליציה.

  9. אני

    אז ככה על האופוזיציה ה"לוחמנית" של יונה יהב מתפרקת לטובת צוקליש. אוכלים את הלב חזק שלא מקשיבים להסתות. יוסי שלום תקף מאד את קליש וההתנהלות שלה אבל מה לא יעשה לטובת ג'וב מפתה עם משכורת משומנת??? וככה כמובן שמחזקים את קליש. יונה מאוכזב ממנו אבל לרגע שכח שעד הרגע האחרון לא החליט עם הנאמנה של חדוה תרוץ איתו בבחירות. הכוונה שהוא משך אותה באף והיה מסוכסך איתה עד שהחליט. אז אל תתפלאו…ככה זה פוליטיקה…אין נאמנות….הכל א י נ ט ר ס י ם!!!!!!!!

  10. תגובה לקבוצת חיפאים

    הציבור החיפאי הולך שולל והצביע לקליש כי חשב שהיא תביא לחיפה פוליטיקה אחרת, יותר עניינית ונקייה, וגם כי לא ידע שצוק כלול בעיסקה (באיזו עיר גדולה או רשות מקומית אחרת, אדם שלא הציג את מועמדותו ושמר על זהותו בסתר כמעט עד לרגע ההכרעה, משמש ראש עיר בפועל, ומתנהל כאילו העירייה היא עסק פרטי שקיבל בירושה מהמשפחה? אין לכך עוד דוגמא מלבד בחיפה!) למרבה האכזבה, הפוליטיקה שקליש וצוק מציגים בשנתיים האחרונות שוברת שיאים שליליים בכל התחומים. יותר מכל אחד אחר שקדם להם בחיפה הם מציגים פוליטיקה אינטרסנטית, נכלולית (בזה הם אלופים!) וכעורה. לשלל המניפולציות, התחבולות והתככים שהצמד קליש וצוק רוקחים לא היו ואין בחיפה מתחרים. כי עבור קליש וצוק המטרה מקדשת את האמצעים, הם דבקים בשלטון ולא בוחלים בכלים, גם כשהם לא אתיים או כשרים, לקליש וצוק אין אלוהים.

  11. ישראל

    זה רק מוכיח איך יונה יהב כשל בהכל, אפילו בבחירת האנשים שצירף אליו…איזה כשלון היהב הזה.

  12. ירון

    חחחח….הוא חי בסרט שקליש תסדר לו ג'וב בתשלום….הוא לא יודע שקליש לא שוכחת ולא סולחת ולא יעזור כמה יתרפס בפניה…חחחח…

  13. דודו

    מסכן יונה יהב. לא רק תושבי חיפה, גם אחרוני הנאמנים שלו עוזבים אותו. גם הם הבינו בסופו של דבר מי זה ומה זה יונה יהב….חיפה ניצלה מיונה יהב.

  14. האמת העצובה

    קליש הכניסה כל מיני לזימי ושובר, יהב כל מיני נקש ושלום, וזאת בדיוק הרמה של מועצת הגנון הזאת.
    רוב תושבי חיפה לא היו בוחרים כמעט אף אחד מהמועצה הזאת אם אלו היו בחירות לפי אנשים ולא רשימות.

  15. עובד עירייה מודאג

    נשאר לחכות עוד 3 שנים ואז נקבל את כחלון "המושיע"…….יונה יהב יעזור לו כמובן ועד אז תנו לקליש לנקות את האורווה. חלק גדול מאד מהפרסונות שהיא הזיזה/הראתה להם את הדלת אלו אנשים שכבר מזמן היו צריכים להיות בחוץ. כל הכבוד קליש…תעשי סדר אחת ולתמיד

  16. 2023

    הסקיפר ימתח את המפרשים ויפליג עם האדריכלית לעבר השקיעה רחוק מבנין העירייה. מקהלת הקומנדו תתפזר לחפש פרנסה אמיתית. איך בחרנו פח.

  17. רמי

    ראש העיר פוחדת מיכולותיו ומהעשייה הציבורית של אביהו האן למען העיר והתושבים למרות שהוא באופוזיציה!!

    פוחדת ובצדק!
    הוא המראה הלא נעימה שמציגה את הכשלים וחוסר התפקוד שלה.

    רק לאחרונה ראינו איך החזון של אביהו האן לניקוי המפעלים מהמפרץ שכולם לעגו לו מתחיל לקרום עור וגידים בהחלטת הממשלה.

  18. דונלד דאק יהיה ראש עיר יותר טוב ממנה

    קליש הרגה אותה סופית !!
    אסביר לכל המכחישים…
    בלי קשר לקורונה עוד לפני פרוץ המגפה,
    כדוגמא תראו את שדרות מוריה שהפכה סופית להיות שדרה באמצע שום מקום. במקום לפתוח מחדש את הפאבים להחיות את הכרמל ולהחזיר את הצעירים והסטודנטים.. רק החמירה את המצב !
    אין שום דבר חוץ בתי קפה, ובתי אבות. ( רק הדיוק שרד.. )
    רכס הכרמל הפך לבית אבות כרמל !
    תושבי הכרמל חיים בסגר לילי כבר במשך שנים…
    צריך ראש עיר שרוצה לפתח את העיר ולא לשמר בניינים מתפוררים, ולבנייה שבורה מימי המנדט הבריטי בטענות שימור – נפלה על הראש האישה הזאת !!!
    תראו את נשר, ראש העיר צעיר שחושב רק איך הוא רק מפתח את העיר שלו כששלנו רק הורגת אותה !!
    גברת קליש, תביני שכל מי שבחר בך מצטער ורק מחכה לבחירות שתחזרי למקום ממנו באת !
    אדריכלית ערים את לא אולי אדריכלית לבתי אבות.

    אפילו דונלד דאק יהיה ראש עיר יותר טוב ממך, אולי הוא שלא כמוך יצליח להיפטר מכמה חזירי בר….

  19. Dr No

    טוב מאוד. כל אחד יותר טוב מהמזיק הסדרתי האן שמתנגד לכל פרויקט שמביא מודרניזציה לחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר