שי אבוחצירה, יוסי שלום, חדוה אלמוג וסופי נקש (צילומים: בועז כהן)
שי אבוחצירה, יוסי שלום, חדוה אלמוג וסופי נקש (צילומים: בועז כהן)

עכשיו זה רשמי: סיעת יונה יהב וצעירי חיפה התפצלה

יותר מחודש לאחר הסיכום על פיצול הודיעו סופי נקש וחדוה אלמוג לראש העיר עינת קליש רותם באופן רשמי כי הן יכהנו כחברות מועצה מטעם סיעת חיפה שלנו, ואילו שי אבוחצירה ויוסי שלום, שצפויים להצטרף לקואליציה, ישמשו חברי מועצה מטעם סיעת הצעירים של חיפה

פורסם בתאריך: 8.11.20 19:27

במכתב ששלחו לראש העיר עינת קליש רותם הודיעו חברות מועצת העיר חדוה אלמוג וסופי נקש על פיצולה של סיעת יונה יהב וצעירי חיפה לשתי סיעות – חיפה שלנו שבה הן חברות כאשר נקש תשמש יו"ר הסיעה, והצעירים של חיפה שבה חברים שי אבוחצירה ויוסי שלום.

כזכור, לקראת בחירות 2018 התאחדה סיעתו של יהב עם סיעת צעירי חיפה בראשותו של אבוחצירה, סגן ראש העיר דאז שסומן על ידי יהב כממשיך דרכו. הסיעה אמנם זכתה בארבעה מנדטים במועצת העיר אך גם לתבוסה בבחירות לראשות העיר שבהן זכתה קליש רותם בהפרש ניכר על יהב.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות", בתחילת אוקטובר החליטו חברי הסיעה להתפצל, כאשר הרקע לכך היה חילוקי דעות באשר להצטרפות לקואליציה של ראש העיר – נקש ואלמוג התנגדו לכך נחרצות, בעוד שאבוחצירה ושלום מעוניינים במהלך שבמסגרתו צפוי שלום להתמנות לסגן ראש העיר.

 

 

נקש מסרה בתגובה: "לפני כחודש סיכמנו על פיצול הסיעה ואפשרנו לחברינו להגיש את מכתב הפיצול, אך כשראינו שהם בוששים לעשות זאת ועדיין לוקחים החלטות בשם סיעת יונה יהב וצעירי חיפה, החלטנו אלמוג ואני שאנחנו נגיש את מכתב הבקשה לפיצול הסיעות בשם שנינו, וזאת כדי שלא ייווצר הרושם שאנו מתנהלים עדיין כסיעה אחת. נמשיך לייצג את ציבור בוחרינו תחת סיעת חיפה שלנו בנאמנות ובשקיפות כפי שנהגנו עד עכשיו".

אבוחצירה: "אני מקבל בצער את החלטתן של אלמוג ונקש להתפצל מהסיעה. בתקופה האחרונה אכן לא הצלחנו להסכים בנושאים שונים, אבל אני מעריך ומכבד אותן מאוד ומאחל להן בהצלחה בדרכן החדשה. שלום ואני נשארים בסיעה ונמשיך לשרת את העיר ואת התושבים בצורה הטובה ביותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאאאאאאא….
    מה נעשה עכשיו???
    איך נמשיך בחיינו???
    טוב נו, נחליף לבולגרית על הפיצה במקום זיתים.
    טראמפ שולתתתת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נבחרו למועצת העיר אנשים מזעזעים
    תעשו טובה תושבי חיפה תתפכחו ותבחרו אנשים ראויים להבא.
    הקרקס הזה לא עושה טוב לאף אחד, לא זה שבראש העיר ולא זה שבמועצה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר