שי אבוחצירה
שי אבוחצירה

אבוחצירה יודיע בקרוב על התפטרותו ממועצת העיר

אחרי 13 שנה כחבר מועצת העיר צפוי שי אבוחצירה מסיעת יונה יהב וצעירי חיפה להודיע על התפטרותו מהמועצה. בשבוע שעבר הוביל אבוחצירה את עזיבתם של רבים מחברי המועצה את קבוצת הווטסאפ שלהם בעקבות הסערה שפרצה לאחר תקרית "תחזור לאפריקה". את מקומו צפויה למלא ד"ר אור ברק

פורסם בתאריך: 9.3.21 19:47

חבר מועצת העיר שי אבוחצירה צפוי להודיע בשבועות הקרובים על התפטרותו מהמועצה. את אבוחצירה צפויה להחליף מספר 7 ברשימת יונה יהב וצעירי חיפה – ד"ר אור ברק. אתמול (שני) נפגש אבוחצירה עם ראש העיר עינת קליש רותם והודיע לה על כוונתו להתפטר.

אבוחצירה נכנס לפוליטיקה המקומית בשנת 2008 עם רשימת צעירי חיפה. אבוחצירה, עד אז יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, הצליח לזכות בשני מנדטים. בבחירות שנערכו חמש שנים אחר כך הוא חבר למפלגת יש עתיד והגיע לשלושה מנדטים. יהב החליט לטפח את אבוחצירה ומינה אותו לסגן ראש עיר בשכר ולמחזיק תיק החינוך. לקראת סוף הקדנציה ביקש אבוחצירה לא לקבל שכר לאחר שהחל לעבוד בחברת סלע בינוי.

בבחירות האחרונות התמודדו יהב ואבוחצירה ברשימה מאוחדת שנתמכה על ידי יש עתיד. הרשימה זכתה בארבעה מנדטים בלבד, וניצחונה של עינת קליש רותם בבחירות לראשות העיר הותירה אותם באופוזיציה. פרישתו של יהב מהמועצה, ואחריו של אורי גרינברגר – הכניסה למועצה את סופי נקש מרשימתו של יהב ואת יוסי שלום מרשימתו של אבוחצירה למועצת העיר.

בחודש ספטמבר, עם פיטוריו של הרב דובי חיון מהקואליציה, טענו גורמים בפוליטיקה המקומית כי אבוחצירה ושלום מנהלים מגעים עם קליש רותם במטרה להיכנס לקואליציה, כאשר התנאי הוא ששלום ימונה לסגן ראש עיר. שלום ואבוחצירה הכחישו. השתלשלות העניינים הובילה להודעה של נקש וחדוה אלמוג על פיצול הסיעות, אך מיד אחר כך חזרו בהן לאחר שהתברר כי לפיצול יהיו השלכות על הבחירות הבאות.

בשבוע שעבר הוביל אבוחצירה את עזיבתם של רבים מחברי מועצת העיר את קבוצת הווטסאפ של חברי המועצה בעקבות הסערה שפרצה לאחר תקרית "תחזור לאפריקה".

את תגובתו של אבוחצירה לא ניתן היה להשיג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. חבל. בדיוק פתרו את הבעיה של החזירים....

    תוכל לגזור סרט…

  2. שלום ולא להתראות

    לא עשה כלום כסגן ראש עיר בשכר במשך הקדנציות של יהב.
    פשוט כלום.
    סיעת צעירי חיפה? בתקופתו עזבו את העיר 15 אלף צעירים!!
    כנראה שמעונין באיזה ג'וב אצל הדיקטטור לפיד מיש עתיד פטרונו של מר אפס עשייה, אצל מר אפס השכלה ואפס יכולת ניהול. יאמר לזכות אבוחצרה, שיש לו יכולת שעולה על יאיר לפיד בכל מובן, אבל זה לא קשה, גם למנהל קיוסק יותר יכולת מוכחת מאשר ללפיד.
    באופציה השנייה היא מעורבות חברת הנדל"ן בה הוא מנהל שיווק סלע בינוי בהתחדשות העירונית בחיפה וניגוד העניינים החמור בה הוא מצוי כמעט בכל דיון על תוכניו התחדשות עירונית ואישור בנייה עתידית בחיפה.
    בכל מקרה, מועצת העיר הרדודה תרויח מכניסת אנשים חדשים בעלי השכלה בתחומים רלוונטיים על פני עסקנים בעלי פה גדול.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם סיגל ציוני?
    כמה בלאגן היא עושה בבתי הספר בעיר

  4. אלי

    טוב שעזב הרי מה שמעניין אותי זה עסקי הקבלנות והיזמות שהוא מעורב בהם . יש לפטר כל חבר מועצה שיש לו עיסוקים נוספים ולא העיר בראש מעיניו

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גר בקרית אתא העתיק את הכתובת להיות פה סגן ראש עיר
    מביך כל כך

  6. חבל שלא התפטר לפני שקיבל תפקיד כלשהו בעירייה

    בעירייה יושבת חבורה של כלומניקים שמגלים כישרון רק בהרס העיר חיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר