הכירו את אסף צמח: מנהל מחלקת השיווק ושירות הלקוחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי. צילום: דוברות כללית
הכירו את אסף צמח: מנהל מחלקת השיווק ושירות הלקוחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי. צילום: דוברות כללית

הכירו את אסף צמח: מנהל מחלקת השיווק ושירות הלקוחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי

אסף צמח מונה כמנהל מחלקת השיווק של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, המחוז הגדול בארץ עם כ-760 אלף מבוטחים, סדר גודל של אחת מקופות החולים הקטנות בכל הארץ. זו הזדמנות מצוינת להכיר אותו מקרוב

פורסם בתאריך: 6.5.20 16:05

אסף צמח הוא תושב רעננה ואב לשלושה, בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה. כמי ששירת בצנחנים, עסק אסף בתחילה בתחום הביטחון, אך אז גילה את עולם המכירות והשיווק והוקסם ממנו. כך החל דרכו כנציג מכירות וראש צוות בחברת שח"ל, ובהמשך התמנה למנהל מכירות ארצי של חברת נביעות ובשנת 2013 הצטרף לכללית כמנהל ארצי של מוקדי קשרי הלקוחות המחוזיים והמגזריים בכל הארץ.

כחובב ספורט ובעיקר ירי, חשוב לו לקלוע למטרה וזו אכן גם המשימה המאתגרת שיש לכל מנהל שיווק – לקלוע נכון ומדויק לקהלי היעד השונים. ניהול השיווק של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי הוא מורכב ומאתגר ביותר, שכן מדובר בארגון המצוי בתחרות קשה עם מגבלות מחמירות של הרגולטור, וקהל לקוחות הטרוגני מאוד מבחינה מגזרית ותרבותית ובפריסה גיאוגרפית נרחבת.

"המטרה שלי", מספר אסף, "שהמחלקה תהיה חוד החנית בהובלת המחוז למאזן חיובי משמעותי, תוך הענקת חווית שירות חיובית וייחודית למטופלים".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר