עו"ד בתאל מנור (צילום: גונן שמר)
עו"ד בתאל מנור (צילום: גונן שמר)

"אין דבר כזה תיק שלא מסתיים במחיקת חוב"

לב ליבו של מפעל חייה והתמחותה העיקרית של עו"ד בתאל מנור, בעלת חברת עורכי דין וגישור, הם הליכי ניהול חובות והצלת חייבים מהסתבכויות כלכליות כבדות. היא נחשבת לשם דבר בתחום, והניסיון רב השנים שלה מוביל את לקוחותיה לניצחונות גדולים. "חיים חדשים מחובות", היא אומרת, "הם בעיניי הצלת חיים, ו'כל הצלת נפש אחת, כאילו הצלתי עולם ומלואו'"

פורסם בתאריך: 4.3.23 18:18

עו"ד בתאל מנור, מייסדת חברת עורכי דין וגישור, היא בעלת תואר שני במשפטים, ואם לשלושה. חברת עורכי הדין בבעלותה מעניקה מגוון שירותים משפטיים – החל מחוזים, צוואות וייצוג נפגעים בתאונות דרכים ועבודה, ניהול תיקים וליטיגציה בבתי משפט, טיפול בסכסוכי שכנים וליקויי בנייה וכלה ביזמות וארגון דיירים בפרויקטים של פינוי-בינוי. אך התמחותה העיקרית רבת השנים ולב ליבו של מפעל חייה של עו"ד מנור הם הליכי ניהול החובות (חדלות פירעון והוצאה לפועל) והצלת חייבים ועסקים מהסתבכויות כלכליות כבדות.

עו"ד מנור: "ליבי פועם בעיקר בעיסוקי בליווי וייצוג אדם או עסק שנקלעו למשבר כלכלי, ואני חדורת מטרה ללוות את אותו אדם או עסק ולהצילו מהסתבכות הכלכלית, כשלנגד עיניי אני רואה כבר בהתחלה את היום שבו אעניק לו את כרטיס החירות והיציאה לחיים החדשים".

עו"ד מנור מציינת שדיני חדלות פירעון ופשיטות הרגל הם דיני נפשות לכל דבר ועניין. "אותו אדם שהסתבך בחובות הוא אבא, בעל ואיש משפחה, ולכן הליווי שמוענק על ידי המשרד הוא מקצועי ומסור ועוטף את הלקוח, במטרה להעניק לו ביטחון לצעוד יחד קדימה ולהשיג את המטרה, משאלת ליבו – חיסול החובות ופתיחת דף חדש בחייו נקי מחובות. יציאה לחירות כלכלית".

עוד מסבירה עו"ד מנור שאין תיק מורכב פחות או מורכב יותר, ומבחינתה כל אדם שנקלע להסתבכות כלכלית, הוא במצב מצוקה אישי וזקוק לסיוע מקצועי בהליכי חדלות הפירעון הסבוכים. הניסיון רב השנים שלה וההיכרות היסודית עם נבכי הליכי החובות המשפטיים מובילים אותה להצלחות.

 

 

עו"ד מנור: "חשוב לי להיות קשובה ללקוח ולהבין את צרכיו, חשוב לי שהלקוח יבין את שלבי ההליך ואת תכנון האסטרטגיה המשפטית שתלווה את ענייניו, והכל על מנת לשקף נכונה את מצבו כלפי בית המשפט ולבנות ביחד איתו את ה'קייס' בצורה היסודית והנכונה ביותר עבורו, זו שתביא אותו לנקודת הסיום לה הוא מייחל – לצו ההפטר ומחיקת החוב".

את דרכה המקצועית, החלה עו"ד מנור בצעירותה בקריירה בחשבונאות, אך זמן קצר לאחר סיום לימודי החשבונאות, החלה את לימודי המשפטים, כי הרגישה שמשהו בוער בה. "הצדק תמיד היווה נר לרגליי. גם בתור ילדה תמיד הגנתי על החלשים, תמיד הובלתי מהפכות קטנות כגדולות, תמיד העזתי, גם כילדה עקשנית ומרדנית, הצדק הנחה והוביל אותי, לעמוד על שלי גם כנגד כל העולם".  עו"ד מנור החלה את הקריירה המשפטית עוד הרבה לפני היותה עורכת דין. כסטז'רית עבדה במשרדי עורכי דין שעסקו בעיקר בגבייה וניהול חובות בבתי משפט.

עו"ד מנור, מומחית ליציאה ממשברים כלכליים, בעלת ותק בתחום של כ-15 שנים ולאורך השנים נחשפה לאלפי מקרים של משברים כלכליים, וככזו רכשה הבנה יסודית וניסיון רב ומעמיק בניהול הליכים משפטיים והביאה לקוחות רבים לניצחונות גדולים. עו"ד מנור מתמחה בליוויי מקיף של עסקים ואנשים פרטיים לרבות משפחות ששקעו בחובות, הן מול בנקים או מוסדות פיננסיים והן מול אנשים פרטיים והלוואות חוץ בנקאיות.

מנור: "אין 'קייס' שלא ניתן לצאת ממנו, ואין דבר כזה תיק שלא מסתיים במחיקת חוב. לכל בעיה וסוגיה יש פתרונות יצירתיים, ועורך דין בעל ניסיון יידע להוביל ליציאה מהמשבר".

עו"ד מנור ממליצה בחום לכל אדם ועסק, לא להמתין לקריסה הטוטאלית, אלא לפנות לייעוץ משפטי ומקצועי מבעוד מועד, על מנת לנסות למנוע את הקריסה הסופית, "ואם כבר נסעה הרכבת", היא אומרת, "אל ייאוש, מנור תדע לעצור את גלגל השלג של החובות, לעכב הליכי גבייה מיידית ולהחזיר את המצב למסלול הנכון עד לחיסול החובות".

לאחרונה זכתה עו"ד מנור בתיק מורכב שנוהל כשנתיים וזכה לסיקור תקשורי רחב. "מדובר בעסק גדול שקרס לפני כעשור ויצר חובות בסכומים של יותר מ-4 מיליון שקלים", היא מספרת. "בהבנה מקצועית מעמיקה ויכולת להעמיד פתרון לסוגיות משפטיות מורכבות, הצלחתי לעמוד מול כל הנושים ועורכי דינם ובסופו של דבר להביא למחיקת כל החוב בתמורה לסכום פשרה של 20 אלף שקלים, ששולמו בתשלומים קטנים".

סיפור הצלחה נוסף, מבין אלפי סיפורים ותיקים שהיא מייצגת, הוא ייצוג חברה קבלנית גדולה שקרסה לחובות של עשרות מיליוני שקלים. עו"ד מנור הצליחה להביא את הסוגיה המשפטית המורכבת לכדי סיום בתוספת של כ-150 אלף שקלים בלבד, פירוק החברה ושחרור בעליה לחיים חדשים ונקיים מחובות. כמו כן, בין הסוגיות המורכבות שכלולות בהליכי חדלות פירעון היא הגנה על בית מגורים של חייב, הגנה על נכסיו, הגנה על משפחתו וילדיו מפני הליכי גבייה אגרסיביים ועוד.

עו"ד מנור סבורה כי בתקופה זו, שבה יוקר המחיה קיצוני ואחרי תקופת הקורונה הקשה שהשביתה עסקים רבים, "אף אחד אינו חסין מחובות". היא מציינת שהמדינה אינה מנגישה מספיק את המידע והזכויות הרבות העומדות בחסות חוק חדלות פירעון כלפי החברה והפרט, ובכך נגרם עוול למשפחות שלמות ועסקים רבים, שיכולים להימנע מקריסה כלכלית או קשיים כלכליים, עם הכוונה נכונה. "היום ובעת זו, אין זו בושה להיכנס בשערי הליכי חדלות הפירעון, נהפוך הוא. אדם הנקלע להסתבכות וקשיים כלכליים, טוב יעשה אם ייקח אחריות וינהל את חובותיו ויחסלם באמצעות סיוע וליווי מקצועי ואיכותי, שיביא אותו לתוצאות הטובות ביותר עבורו".

עוד היא מציינת: "חיים חדשים מחובות הם בעיניי הצלת חיים, ו'כל הצלת נפש אחת, כאילו הצלתי עולם ומלואו'. קל וחומר אלפי תיקים ולקוחות מרוצים, שפוגשים אותי ברחובות שנים לאחר סיום עניינם המשפטי ושוב מודים לי ומספרים לי על החיים המשוחררים והנהדרים שהם חווים בזכות ההצלחה המשפטית אליה הבאתי אותם".

עו"ד מנור מסכמת: "חשוב לי שכל מי ששקוע בחובות בכל שלב יידע שהוא יוכל לסיים את הפרק הזה בחייו, שכן יש פתרון לכל מורכבות משפטית בהליכי החובות".


עורכת דין בתאל מנור

אח"י אילת 62, קרית חיים (חיפה)  טל': 077-5100630  נייד: 050-9060009, 053-3000307 דוא"ל: [email protected]

לאתר של עו"ד בתאל מנור >>>

לפייסבוק של עו"ד בתאל מנור >>>

 

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. החילוני

    ישראל . גן עדן לחייבים ורמאים .כל מי שחייב כסף , מתחמק . בושה למדינה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר