עו"ד ג'מילה הרדל ואכים (צילום: ליאורה אמיתי)
עו"ד ג'מילה הרדל ואכים (צילום: ליאורה אמיתי)

פרס יו"ר הכנסת לעמותת אזרחים למען הסביבה

חבר הנאמנים של קרן פרס יו"ר הכנסת לאיכות החיים החליט להעניק את הפרס לשנת 2017, בסך של 30,000 שקל, לעמותה על פעילותה בתחום איכות הסביבה. טקס הענקת הפרס ייערך ב-12 בדצמבר בכנסת

פורסם בתאריך: 8.11.17 17:12

חבר הנאמנים של קרן פרס יו"ר הכנסת לאיכות החיים החליט להעניק את הפרס לשנת 2017 לעמותת אזרחים למען הסביבה על פעילותה בתחום איכות הסביבה.

במכתב ששלח אתמול למנהלת העמותה עו"ד ג'מילה הרדל ואכים כתב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין כי הפרס בסך 30,000 שקל יינתן לעמותה "על פעילותכם הברוכה למען הגנת הסביבה". אדלשטיין הוסיף כי הוא מאמין "שהפרס יהווה מקור עידוד לפעילותכם ויתרום לקידום ולשיפור איכות החיים במדינה". טקס הענקת הפרס ייערך ב-12 בדצמבר באולם נגב בכנסת.

 

 

עמותת אזרחים למען הסביבה היא אחד מהארגונים הסביבתיים הראשונים במדינה. העמותה פועלת מאז שנת 1990 ולאורך השנים היא הצליחה להשפיע רבות על המצב הסביבתי, להעלות את המודעות לנושאי איכות הסביבה ובריאות הציבור, ליזום ולקדם חקיקה סביבתית ולהניע תושבים לפעולה. העמותה מנוהלת בשותפות יהודית-ערבית, והיא מעודדת פעילות משותפת של יהודים וערבים למתן מענה לבעיות סביבתיות. חלק ניכר מפעילותה של העמותה מוקדש למאבקים לשיפור איכות הסביבה במפרץ חיפה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוד עמותה ועוד 80 אלף

    ומה השיגה אותה עמותה בכמעט 30 שנות פעילותה?
    כלום ושום דבר.
    אני גם מקים עמותה: "אזרחים למען ג'ובים בעמותות"

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר