עומרי מרדכי וגדי דהן. "מבחינתנו השותפות שלנו תימשך כל החיים" (צילום: רועי לוי)
עומרי מרדכי וגדי דהן. "מבחינתנו השותפות שלנו תימשך כל החיים" (צילום: רועי לוי)

"אנחנו מגיעים למועדון כדי להתקרחן ולהתפוצץ"

אחרי ההצלחה של "Sitar In India" ו"Monkey Banana" שזכו למיליוני צפיות ביוטיוב, די.ג'ייז עומרי מרדכי וגדי דהן מוציאים להיט קיץ חדש - "מסתכל לה בעיניים" - שבו הם לראשונה גם שרים. סטטיק ובן אל של האלקטרו האוס

פורסם בתאריך: 10.6.17 19:38

עומרי מרדכי וגדי דהן, שני חיפאים שגדלו בקרית אליעזר, נחשבים לשניים מדי.ג'ייז מהמובילים בארץ. הלהיטים שהם רקחו מושמעים במועדוניםרבים, ועכשיו הם מוציאים להיט קיץ חדש בשם "מסתכל לה בעיניים", שבו הם שוברים את תקרת הזכוכית שלהם כתקליטנים ופוצחים גם בקריירת שירה. למתעניינים, השיר יראה אור מחר (ראשון) בדף הפייסבוק שלהם.

מרדכי, איך נולד שיתוף הפעולה ביניכם?

"גדי ואני הכרנו לפני שנתיים והוצאנו את השיר 'Sitar In India' שהפך ללהיט והגיע לחמישה מיליון צפיות. הגענו לכל מקום אפשרי עם השיר הזה, ואז נולד שיתוף הפעולה השני עם השיר 'Monkey Banana' שזכה לשלושה מיליון צפיות והוא מושמע אפילו בתחנות רדיו בטורקיה. הפכנו להיות זוג בהכל – שותפים לעסק, לאירועים ולשירים. כבר הופענו במועדונים בכל הארץ".

כמו סטטיק ובן אל.

"משהו כזה, רק בז'אנר אחר. הם בקטע של פופ ומילים, ואצלנו אין את זה. אנחנו יותר קרחניסטים. אנחנו מגיעים למועדון כדי להתקרחן ולהתפוצץ, שאנשים ירימו ידיים באוויר ויעשו בלגן. חוץ מזה, סטטיק חבר טוב שלנו מילדות. הוא מפרגן לנו ואנחנו מפרגנים לו".

ספר על השיר החדש שלכם. 

"'מסתכל לה בעיניים' הגיע כבר לתחנות הרדיו והתחילו להשמיע אותו. פנינו לכיוון השירה כי החלטנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. ומסתבר שזה עובד – אפשר להגיד שנהיינו סוג של זמרים. זה שיר כיפי שמדבר על בחורה קשה להשגה ועל גבר שרוצה אותה. אין פה יותר מדי עומק, רצינו לפגוע בול. זה שיר שכיוונו לרדיו".

אין לכם חשש שהשיר לא יצליח?

"אם לא ננסה לא נדע. אנחנו כל הזמנים מנסים להמציא את עצמנו מחדש. השיר הראשון שלנו הצליח מאוד, וקשה להתעלות על זה. התחלנו ממש גבוה בלי להתכוון. בינתיים הביקורות על השיר החדש הן טובות מאוד. עוד לפני שהוא יצא באופן רשמי כבר משמיעים אותה בכמה תחנות רדיו".

בחרתם בסגנון אלקטרו האוס.

"זה הסגנון שאנחנו מחוברים אליו ובזכותו אנחנו מצליחים. אנחנו מוכרים מאוד, מזמינים אותנו להופעות. זה הז'אנר שלנו. אבל יש גם בעיה – מפרגנים לנו בכל הארץ, אבל דווקא בחיפה, למרות שהופענו פה בכל המועדונים, אנחנו מרגישים פחות יחס".

מצד מי?

"יש לנו קהל. אנחנו מופיעים באופן קבוע בתל אביב, בירושלים ובבאר שבע, אבל בחיפה אנחנו לא מרגישים אהדה כמו שאנחנו מרגישים בחוץ. זה קצת מוזר לי כי אנחנו סוגרים הופעות בכל הארץ בסכומים גבוהים מאוד, אבל אין אנחנו לא מרגישים את האהדה ואת ההערצה האלה בחיפה. גם הממסד העירוני הפיק פה אירועים שהיינו יכולים להשתלב בהם, אבל זה לא קרה חוץ מהופעה בעיר הנוער בשנה שעברה. אני לא מאוכזב מזה שלא משלבים אותנו ואנחנו ממשיכים להפיץ את השירים שלנו בחיפה. זו העיר שלנו ואנחנו אוהבים אותה ואת האנשים פה, אבל יש כאלה שמפרגנים ויש כאלה שפחות".

אז למה עברת לקריות?

"כי שם נמצאת כל הברנז'ה. הכל קורה שם מבחינת חיי הלילה".

יש לכם שאיפות לפרוץ בחו"ל?

"אנחנו לא שוללים את זה. שניים מהשירים שלנו מנוגנים ברחבי העולם – טורקיה, הודו, תאילנד, אוסטרליה. כיום, בעידן הרשתות החברתיות, אנחנו חשופים להכל".

הקריירה והשותפות עם דהן יימשכו עוד זמן רב?

"השותפות עם גדי החלה מלפני שנתיים, ולפני שנה היא קיבלה תפנית חיובית מאוד כשהתחלנו להופיע באירועים. נכנסנו לזה חזק והגענו למצב של 20 אירועים בחודש. בגלל שאנחנו יוצרים מוזיקה פונים אלינו מכל הארץ. בסוף החודש יש לנו חתונה בנתיבות ובשבוע שעבר עשינו בר מצווה בבית שמש. מבחינתנו השותפות שלנו תימשך כל החיים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר