יואב כץ. גורמים בהפועל חיפה טוענים כי הצעד מכוון נגד רחל שפירא (צילום: שרון בוקוב)
יואב כץ. גורמים בהפועל חיפה טוענים כי הצעד מכוון נגד רחל שפירא (צילום: שרון בוקוב)

יואב כץ שוקל להסיר את השם רובי משמה של קבוצת הנוער של הפועל

גורמים בהפועל חיפה טוענים כי יואב כץ מתכנן להעביר את שמו של הבעלים לשעבר לאחת מקבוצות הילדים או הנערים. רחל שפירא בתגובה: “אני מאמינה שהוא יודע מה הוא עושה ומהן ההשלכות של מעשיו”

פורסם בתאריך: 6.9.17 17:44

לחצים כבדים מופעלים בשבועות האחרונים על הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ כדי למנוע ממנו צעד שמוגדר אצל גורמים במועדון כצעד חסר תקדים המכוון נגד רחל שפירא, רעייתו של הבעלים לשעבר רובי שפירא ז”ל. כץ, כך טוענים גורמים בהפועל, שוקל להסיר את שמו של רובי משמה של קבוצת הנוער, שנקראת כך כבר כמעט 16 שנה – מאז מותו הטרגי של שפירא. עוד טוענים במועדון כי כץ בוחן את האפשרות לקרוא על שמו של שפירא את אחת מקבוצות הנערים או הילדים כבר לקראת העונה שבפתח.

הגורמים שפועלים כדי למנוע מכץ לפגוע בכבודו של הבעלים לשעבר, במהלך שהוגדר על ידם “מביך ומשפיל”, טוענים כי זעמו של כץ על רחל שפירא נובע מכך שהיא אירחה בביתה את נשף ההתרמה של מ.ס רובי חיפה – המועדון שהיא משמשת כנשיאה שלו ושקורא תיגר על הפועל חיפה.

מנגד, גורם המקורב לכץ אמר ל”כלבו – חיפה והצפון”: “רחל שפירא משמשת כסוכנת כפולה מאז הקמתה של מ.ס רובי, ולכן המהלך הוא מוצדק. למרות זאת יש גורמים במועדון שפועלים כדי למנוע מכץ לעשות את זה בטענה כי פגיעה בכבודו של רובי, שהיה האהוב על כל האוהדים, גם של הפועל וגם של מ.ס, תחזור אליו כבומרנג”.

כץ גם יודע כי הסרת שמו של רובי משמה של קבוצת הנוער מבלי לצרפו לשמה של אחת מקבוצות מחלקת הנוער תוביל מיד לרישומה של מ.ס רובי חיפה כהפועל רובי חיפה – מהלך שהוא הצליח למנוע בארבע השנים האחרונות.

רחל שפירא אמרה בתגובה: “האם כץ אי פעם ביקש ממני לעזור במשהו? תמיד כיבדתי אותו ונרתמתי כשהיה צריך. אני לא רואה ניגוד אינטרסים בעזרה שלי לקבוצת האוהדים. מבחינתי כל מה שנקרא הפועל חיפה הוא הפועל חיפה. לגבי הרצון של כץ להסיר את שמו של רובי משם הקבוצה אין לי תגובה. אני מאמינה שהוא יודע מה הוא עושה ומהן ההשלכות של מעשיו”.

דובר הפועל חיפה נועם רגב סירב להגיב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר