פאב הדיוק. רק שהחודשיים האלה יעברו מהר
פאב הדיוק. רק שהחודשיים האלה יעברו מהר

לזה לא ציפינו: מתיחת הפנים של הדיוק

הבעלים רן צוקרמן החליט שהגיע הזמן לשינוי, ובחודשיים הקרובים יעבור הפאב הוותיק, שקיים כבר לא פחות מ-14 שנה, כמה מהפכים משמעותיים, בעיקר בעיצוב ובתפריט האוכל

פורסם בתאריך: 9.6.17 12:24

במהלך החודשיים הקרובים יעבור פאב הדיוק מתיחת פנים. הדיוק הוא אחד מהברים הוותיקים והיציבים בכרמל שפועל כבר יותר מ-14 שנה. הפאב שבבעלותו של רן צוקרמן, צוקי בשבילכם, יכול לאכלס כ-100 אנשים, הקו המוזיקלי שלו נע בין רוק לייט למיינסטרים באמצע השבוע ונגיעות אלקטרוניות בסופי השבוע, והוא מציע תפריט אוכל עשיר, מהמושקעים בחיפה, 13 ברזי בירה ומגוון ענק של וויסקי משובח.

 

הדיוק. 13 ברזי בירה

הדיוק. 13 ברזי בירה

 

כעת החליט צוקרמן שיש מקום לשינוי. לדבריו הוא מקפיד על רענון נקודתי מדי כמה שנים, אך כעת הגיע זמן לשינוי כללי שיצעיר ויעדכן את הפאב. וכך, בחודשיים הקרובים ייערכו שינויים בגזרת העיצוב, האוכל והקוקטיילים.

אל השף מקסים זאיקה צורף השף אריק ברגר, והשניים שוקדים ביחד המנות של התפריט החדש, שמוצעות כעת כמנות ספיישל מתחלפות במטרה לבחון את תגובות הסועדים, ובהן סביצ'ה סלמון עם איולי כוסברה, וואסבי, שומשום, ליים יפני וסויה מתוקה; סשימי דג ים עם עשבים, יוגורט ופלפל חריף; ברוסקטה מטיאס עם שמנת חמוצה וביצה רכה מעל; קלמרי על הפלאנצ'ה עם יין שרדונה, שום קונפי ועגבניות מיובשות; וסלט סלנובה המורכב מחסה סלנובה, הדרים, קשקבל, פיצוחים וויניגרט סלק.

בגזרת העיצוב יורגש שינוי משמעותי בריהוט, בתאורה ובצבעים צעירים ומזמינים. ולנו לא נשאר אלא רק לאחל הרבה הצלחה ולקוות שהחודשיים האלה יעברו מהר.

 

סשימי דג. שני שפים שוקדים על התפריט החדש

סשימי דג. שני שפים שוקדים על התפריט החדש

 

סקס עם חליסי. כן, יש קוקטייל כזה

סקס עם חליסי. כן, יש קוקטייל כזה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר