מסיבת הפרידה מהספרייה. "Jah is One" (צילום: SERJO ESSER)
מסיבת הפרידה מהספרייה. "Jah is One" (צילום: SERJO ESSER)

נפרדנו כך: מסיבת הסגירה של הספרייה (וידאו)

פאב הספרייה כרמל נסגר בסוף השבוע שעבר במסיבה בלתי נשכחת. ואם תמתינו בסבלנות עוד כמה ימים, נחשוף בפניכם מה יוקם על חורבותיו

פורסם בתאריך: 23.7.17 20:43

בסוף השבוע נערכה מסיבת הפרידה הרשמית (והעצובה) מפאב הספרייה כרמל. הפאב, שהיה למעשה הסניף הראשון של רשת הספרייה המצליחה, הוקם לפני חמש שנים ועבר שני גלגולים – האחד בכיכר ספר (מתחת לדומינוס פיצה) והשני בשדרות הנשיא (מתחת לפונדק הדב). זה היה בר צמידים שבו השתייה היא חופשית לפי מסלולים, וכל צמיד נקרא על שם מסלולי לימוד אקדמיים – תואר ראשון, דוקטורט, פרופסורה ועוד.

את רשת הספרייה הקימו עידו שוורץ ואיתי זיידנברג, בעלי הטמפל בר בסינמול, שמכרו לפני כשנה וחצי את הסניף במרכז הכרמל לרז בוסקילה. הבר בכרמל היה ידוע כסניף הפרוע והכיפי של הרשת מעצם היותו החלוץ ופורץ הדרך. היו בו נדנדות תלויות מעל ראשי הברמנים שהיו עושים בהן שימוש לעתים תכופות, תופי ענק שבהם תופפו אנשי הצוות, ושיר אחד – "Jah is One" – שהיה מושמע בכל לילה בדיוק ברגע השיא, וברגע השמעתו ניתן האות לאלפי מפיות לעוף באוויר באמצעות בלון גז. בקיצור, מי שלא היה (למרות שלא בטוח שיש כאלה) – הפסיד.

 

נדנדה בספרייה. רד, עלה, עלה ורד (צילום: SERJO ESSER)

 

מנהלת הפאב נועה לוברמן, שמזוהה כבר שנים כברמנית של הספרייה כרמל, מספרת שהפקת הפרידה היתה מסיבה בלתי נשכחת ושהפאב היה מלא עד אפס מקום בלקוחות שבאו לתת כבוד ולעשות שמח בפעם האחרונה. בנימה אישית אומרת לוברמן שתחושות של עצב מהול בשמחה מלוות אותה בתהליך סגירת הספרייה – מקום שהיה חלק בלתי נפרד ממנה בשנים האחרונות ושתרם לעיצוב דמותה.

 

נועה לוברמן (צילום: SERJO ESSER)

 

אז מה בתכנון עכשיו? סבלנות. בימים הקרובים נחשוף את הכל.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר