שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל האדום. צבירת נקודות ליום סגריר (צילום: צלמוס)
שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל האדום. צבירת נקודות ליום סגריר (צילום: צלמוס)

"צריך רק להמשיך כך ולהאמין בעצמנו"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר רוצה לשמור על מקום בצמרת. עדן בן בסט, שנפצע במשחק מול הפועלבאר שבע ופונה לבית החולים, עשוי לחזור לאימונים כבר מחר

פורסם בתאריך: 24.9.17 12:22

למרות שהתיקו 1:1 מול האלופה הפועל באר שבע נחשב להישג מצוין מבחינתה של הפועל חיפה, שהתייצבה במקום הראשון עם 11 נקודות מחמישה משחקים, בהנהלת הקבוצה נשמעו קולות של אכזבה מכיוון שהשחקנים הציגו שוב משחק מצוין ולא היו רחוקים מצבירה של שלוש נקודות נוספות. בהפועל יודעים כי לנוכח הסגל הקצר יהיה קשה לשמור על מומנטום חיובי לאורך זמן, ולכן מצפים לצבור כמה שיותר נקודות עד שיגיעו הפציעות וההרחקות.

בקרב אנשי הצוות המקצועי מביעים ביקורת על החלק האחורי של הקבוצה שמרבה וטענתם לשגות, כפי שקרה בשער היתרון של הפועל באר שבע כבר בדקה הרביעית. מאור מליקסון העביר כדור עומק בין שחקני ההגנה של הפועל, והצ'כי תומאש פקהארט לא התקשה לכבוש מול השוער ארנסטס שטקוס.

בהפועל חוששים שלאחר פתיחת העונה המצוינת של חנן ממן יעדיף הקשר לא להיענות להצעת החוזה שצפוי הבעלים יואב כץ להגיש לו ויבחר להמתין להצעות מקבוצות אחרות.

עדן בן בסט, שנפצע אתמול בפניו ופונה לבית החולים, שוחרר הבוקר (ראשון) לביתו. החשש היה שבן בסט סובל מזעזוע מוח, אבל בקבוצה מאמינים שכבר מחר הוא יוכל לשוב לאימונים.

המאמן ניר קלינגר איבד את קולו במהלך המשחק, והבוקר הוא אמר: "התחושה היא טובה. אני מאמין בשחקנים ובקבוצה ובטוח שאפשר להמשיך ולשמור על המקום בצמרת. צריך רק להמשיך כך ולהאמין בעצמנו".

 

עדן בן בסט מפונה לבית החולים. נשלל החשש לזעזוע מוח (צילום: צלמוס)

עדן בן בסט מפונה לבית החולים. נשלל החשש לזעזוע מוח (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר