עיזה בר. נראה אתכם מוצאים שם מקום (צילום: עמרי עזרא)
עיזה בר. נראה אתכם מוצאים שם מקום (צילום: עמרי עזרא)

חשבתם שהבירה בעיזה בר זולה? זה עוד כלום לעומת מה שמחכה לכם

אלכס פרטמן ואבנר כפיר, הבעלים של העיזה בר, יחלו בקרוב לשפץ את הנכס שבו שכן עד לפני כמה חודשים בר הקוקטיילים וספר, וישיקו בו פאב חדש שימכור בירות אך ורק בכוסות של רבעים במחיר של עשרה שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 19.5.17 18:51

העיזה בר בעיר התחתית הופיע בחיי הלילה החיפאיים בהפתעה גמורה, וגרם מיד לרעידת אדמה. הבר הקטן, שמכיל כ-50 מקומות ישיבה בסך הכל, מפוצץ לגמרי בכל לילות השבוע, ובסופי השבוע בלתי אפשרי למצוא שם אפילו מקום בעמידה במתחם החיצוני, שלא לדבר על מקום ישיבה. וכל זה תודות לחבר'ה צעירים, רובם חיילים בחופשה, שנוהרים לשם כדי לשתות בזול. כמה בזול? בזמן שכמעט בכל מקומות הבילוי בעיר תשלמו על כוס בירה בסביבות 30 שקל (במקרה הטוב), בעיזה בר תשלמו 20 שקל בלבד לחצי ליטר ו-15 שקל לשליש ללא קשר למותג הבירה. גם האוכל בעיזה בר הוא זול משמעותית ביחס לפאבים אחרים, ומחיר המנה העיקרית היקרה ביותר שם הוא 35 שקל.

 

עיזה בר. לא רק הבירה זולה (צילום: עמרי עזרא)

עיזה בר. לא רק הבירה זולה (צילום: עמרי עזרא)

 

עד כאן הכל נפלא, אבל בעיזה בר החליטו שזה לא מספיק. לא מספיק מקומות ישיבה ולא מספיק זול. אז הבעלים אלכס פרטמן ואבנר כפיר קיבלו החלטה להרחיב את העסק. בחודש הקרוב הם ישפצו את הנכס שבצדו השני של הרחוב, שתפקד עד לפני כמה חודשים כבר הקוקטיילים וספר (שעבר בינתיים אל תוך פאב הדוברין), וישיקו בו קונספט חדשני ומבריק: בבר החדש, ששמו עדיין לא נחשף אך כבר עכשיו ברור כי הוא יכיל 25 מקומות ישיבה בלבד, יימכרו בירות אך ורק בכוסות של רבעים (0.25 ליטר) במחיר של – תחזיקו חזק – עשרה שקלים בלבד. גם מנות האוכל שיוגשו שם יהיו זולות במיוחד, ופרטמן וכפיר מבטיחים אווירה שאין כמוה בשום פאב אחר בעיר. רק לנו זה נשמע כמו הקופיקס של הפאבים?

 

הנכס שבו שכן בר הקוקטיילים וספר (צילום: אבנר כפיר)

הנכס שבו שכן בר הקוקטיילים וספר (צילום: אבנר כפיר)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר