קורונה (צילום: pixabay.com)
קורונה (צילום: pixabay.com)

ירידה דרסטית במספר חולי הקורונה בחיפה ובקריות

נכון להיום בבוקר (רביעי), בחיפה 1062 חולי קורונה פעילים, וצבע העיר במדד הרמזור קרוב להפוך מצהוב לירוק. המצב דומה גם בקרית אתא, קרית ביאליק וקרית מוצקין. קרית ים מוגדרת כעיר ירוקה

פורסם בתאריך: 29.9.21 12:16

נתונים מעודדים על היקף תחלואת הקורונה בחיפה ובקריות. מאז תחילת השבוע מספר החולים הפעילים בחיפה נמצא בירידה, ובשל כך צבע העיר במדד הרמזור קרוב להפוך מצהוב לירוק. בתחילת השבוע, טרם החג, הציון של חיפה במדד הרמזור היה 5.4 עם 1290 חולים פעילים בטווח הצבע הצהוב. אמש (שלישי) עמדה העיר במדד הרמזור על הציון 5 עם 1086 חולים פעילים.

נכון להיום בבוקר (רביעי) הציון של חיפה הוא 4.8 עם 1062 חולים פעילים. מספר החולים עדיין מציב את העיר במדד הצבע הצהוב, אולם אם המגמה הזו תימשך, ברגע שחיפה תגיע לציון יומי של 4.5, היא תהפוך לעיר ירוקה במדד הצבעים.

 

 

החבלים נו"ש ורמות, הכוללים בין היתר את השכונות: אחוזה, רמת בגין, רמת אשכול, רמת אלמוגי, נו"ש, רמות ספיר וזיו, מוגדרים כירוקים. שאר החבלים בעיר מוגדרים צהובים.

באשר לקריות. קרית אתא היא עיר צהובה עם ציון 4.9 ו-303 חולים פעילים; גם קרית ביאליק היא עיר צהובה עם ציון 4.9 ו-176 חולים פעילים; קרית ים ירוקה עם ציון 4.5 ו-163 חולים פעילים, ואילו קרית מוצקין היא צהובה עם ציון 4.7 ו-154 חולים פעילים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. קסנדרה

    טוב לשמוע, אבל האם זה יחזיק מעמד עם החזרה ללימודים בלי קפסולות והחזרה לעבודה לאחר החגים ? נתפלל…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר