בן ריפתין (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בן ריפתין (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

שני מנהלים בכירים בעירייה הודיעו על התפטרותם

נמשכת התפטרותם של עובדים בכירים בעיריית חיפה. מנהל אגף התרבות בן ריפתין ומנהל שירותי פרט באגף משאבי אנוש אלי לוטן הודיעו על התפטרותם. בנוסף לריפתין ולוטן התפטרו במהלך שנה זו מנהל אגף הפיקוח על הבנייה, מנהל אגף הדרכים, מנהל אגף ארגון וסמנכ"ל העירייה צפריר רוזן. מנכ"ל העירייה אוהד שגב פוטר בטרם הספיק להודיע על התפטרותו

פורסם בתאריך: 5.7.22 14:05

מנהל אגף התרבות בעיריית חיפה בן ריפתין הודיע היום (שלישי) על התפטרותו. ריפתין נכנס לתפקיד במארס בשנה שעברה, לאחר שהמכרז לתפקיד נדחה מספר פעמים. ריפתין הגיע לתפקיד עם רזומה של מפיק ואמרגן עצמאי בסצנת האינדי, ומוכר בעיקר בזכות פסטיבל Solow  שנערך בשעתו בעיר. עם הקמת מינהל תקס"י (תרבות, קהילה, ספורט וים) ריפתין היה כפוף למינהל, שבראשו עומדת יעל השביט.

כמו כן נודע ל"כלבו – חיפה והקריות", כי גם אלי לוטן, מנהל שירותי פרט באגף משאבי אנוש בעירייה, הודיע על התפטרותו.

 

 

להתפטרותם של ריפתין ולוטן קדמו שורה של התפטרויות של נושאי משרה בכירה בעירייה במהלך השנה. במארס האחרון הודיע על עזיבה מנהל אגף הפיקוח על הבנייה, ניר לוי; חודש לאחר מכן, הודיע על עזיבה גם מנהל אגף הדרכים, יואב דנציגר. בחודש שעבר היה זה סמנכ"ל העירייה צפריר רוזן שהודיע על התפטרותו.  כמו כן התפטר גם מנהל אגף ארגון יוסי כהן. בין לבין, פיטרה ראש העירייה עינת קליש-רותם גם את מנכ"ל העירייה, אוהד שגב. שגב התכוון להודיע על התפטרותו, אולם קליש-רותם הקדימה אותו.

קליש-רותם מסרה בתגובה: "בן ריפתין הודיע לי היום על החלטתו לעזוב את תפקידו כמנהל אגף התרבות מתוך תחושה שיוכל לתרום יותר לתחום התרבות בחיפה מחוץ לעירייה מאשר בתוכה. אני מודה לבן על עבודתו ותרומתו לקידום התרבות בעיר, מעריכה את כישרונו הרב ומאחלת לו הרבה הצלחה בהמשך הדרך. אין לי ספק שבן עוד ימשיך ויתרום רבות לתרבות העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רק ועדה קרואה

    עירייה שהיא קן צרעות + אין ראש עיר + כפילויות שיוצרים מאבקי כוחות
    = צריך הבראה תחת ועדה קרואה
    חד וחלק

  2. עידן

    יש בחיפה ראש עיר ומועצת עיר שהורסים את העיר !!! על גבם של התושבים ועובדי העירייה המסורים שלא יכולים לעבוד כך

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר