רחוב הצלבנים (צילום: קובי פאר)
רחוב הצלבנים (צילום: קובי פאר)

האטרקציה הנדל"נית של העירייה למכירה

מגרש של 1.9 דונם באחד מהרחובות המרהיבים של חיפה - רחוב הצלבנים - מוצע למכירה. מהרחוב נשקף נוף של המפרץ, וסימן ההיכר שלו הוא הטירה של משפחת סואידן

פורסם בתאריך: 17.7.17 18:28

יצא לדרך מכרז למכירת אחד המגרשים האטרקטיביים ביותר שבבעלות ציבורית בעיר. ביום חמישי הוציאה עיריית חיפה מכרז למכירת מגרש בשטח של כ־1.9 דונם שבבעלותה ברחוב הצלבנים 30 בחיפה.

המגרש הריק מבינוי יועד למגורים כבר בתוכנית בניין עיר (תב"ע) שאושרה בשנת 1958. שמה של התוכנית הוא "המורדות הצפוניים של הר הכרמל", ולצד ייעוד שטחים למגורים אחת ממטרותיה היא הגבלת גובה הבנייה "כדי לשמור על הנוף הטבעי של המורדות ולהבטיח את קו ההשקף מרחוב פנורמה ובהמשכו מרחוב קיש על פני העיר". עוד צוין באותה תב"ע ישנה כי הקרקע הכלולה בה "תהיה כפופה לתוכנית המתאר הכללית של העיר חיפה ולכל השינויים שייעשו בה מפעם לפעם".

המכרז למכירת המגרש ברחוב הצלבנים 30 פורסם על ידי אגף הנכסים והשמאות של העירייה, ונקבע בו כי המועד האחרון להגשת הצעות לרכישת המגרש הוא 4 בספטמבר.

רחוב הצלבנים מתאפיין בבנייה נמוכה ואחד מסימני ההיכר שלו הוא בית סואידן – מבנה טירה היסטורי השייך למשפחת סואידן ונמצא בתחילתו של הרחוב.

מנכ"ל החברה לנדל"ן רועי שווץ מנתח: "רחוב הצלבנים הוא אחד מהרחובות המסקרנים בחיפה. הרחוב נמצא בחלק העליון של הדר עליון, ממש קרוב לתחילתן של שדרות הנשיא ולרחוב יפה נוף שהוא אחד הרחובות היקרים בחיפה. רחוב הצלבנים אמנם נהנה ממחירי מכירה קצת פחות גבוהים מאזור הכרמל, אבל הוא עדיין רחוב מבוקש מאוד, שהיתרון העיקרי שבו הוא נוף המפרץ הנשקף ממנו בחלקו הגדול".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר