שי אראל. הדרישות של יואב כץ עשויות לטרפד את המהלך (צילום: עידו לביא)
שי אראל. הדרישות של יואב כץ עשויות לטרפד את המהלך (צילום: עידו לביא)

שי אראל מעוניין לרכוש את מחלקת הנוער של הפועל

לדברי גורמים בהפועל חיפה ניהל איש העסקים מגעים ראשוניים עם יואב כץ, אך לנוכח כישלונות העבר של גורמים שונים לרכוש את המחלקה הסיכויים להשלמת המהלך הם נמוכים. וגם: נמשך הבלגן בקבוצת הנוער

פורסם בתאריך: 2.11.17 08:55

איש העסקים והמסעדן שי אראל, אחיו של שחקן הפועל חיפה גל אראל ובעבר שחקן הקבוצה בעצמו, מעוניין לרכוש את מחלקת הנוער של הפועל – כך טוענים גורמים במועדון. לטענתם ניהל אראל מגעים ראשוניים עם יואב כץ שמתעקש לקבל תמורה על מכירה עתידית של שחקנים – התעקשות שעשויה לקטוע את המשא ומתן בין הצדדים.

בעבר הועברו הזכויות על מחלקת הנוער של הפועל לידיה של עמותה בראשות מודי בראון, אך זו החזירה את המחלקה לידיו של כץ בתום שנת פעילות אחת בלבד בשל מחלוקות חוזרות ונשנות בין אנשיה לבעלים. ניסיונות נוספים לרכוש את המחלקה נעשו על ידי איש העסקים האמריקאי-ישראלי שי כהן ועל ידי יוסי מאור שהפך בהמשך לבעלים של מכבי נתניה, אך הם לא עלו על פסים מעשיים.

בהפועל הביעו השבוע פסימיות באשר להיתכנותה של העסקה לנוכח מקרי העבר, וטענו כי הניסיונות הקודמים הוכיחו כי כץ רוצה להשאיר בידיו את המחלקה אך השקעותיו בה הן מינימליות.

 

יואב כץ. דורש תמורה על מכירה עתידית של שחקנים (צילום: צלמוס)

יואב כץ. דורש תמורה על מכירה עתידית של שחקנים (צילום: צלמוס)

 

 

 

בעניין אחר, בהפועל נמשכים המאמצים להחתים מאמן לקבוצת הנוער לאחר פיטוריו של נמרוד אסולין בשבוע שעבר. במחלקת הנוער היו מעוניינים בתחילה בפטריסיו סייג לתפקיד המאמן, אך המהלך לא הבשיל. בהמשך, טועני בהפועל, אמור היה רם בן מיכאל להתמנות למאמן במקביל לתפקידו כמנהל המקצועי של המחלקה, ושחקני הקבוצה אף התבשרו על כך, אך הוא וראשי המועדון לא הגיעו להסכמה על שכרו.

בינתיים ימשיך אלעד בראון, מאמן קבוצת נערים א’ במחלקה, לאמן גם את קבוצת הנוער. בראון, אחיו של המאמן עידן בראון שאימן בעבר את הפועל פתח תקוה בליגת העל, הגיע להפועל כהבטחה גדולה, אך בעקבות היעדר הצלחות בקבוצת נערים א’ נשקלה האפשרות לפטרו. בסופו של דבר הוא נשאר במחלקה ואף קיבל שדרוג, אם כי ייתכן שמדובר בשדרוג זמני בלבד.

בראון עמד על הקווים בשבת במשחק ההפסד 1:2 לאיחוד בני בקה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן צמודות האחת לשנייה בטבלה עם שבע נקודות, ובהפועל ציפו לנצח בחוץ ולצאת לדרך חדשה, אך המארחים שלטו במשחק מתחילתו ועלו ליתרון בדקה החמישית. בדקה ה־84 השווה דודו אלטרוביץ’ את התוצאה ל־1:1, אך כעבור דקה, כששחקני הפועל עדיין חגגו, כבשה איחוד בני בקה את שער הניצחון.

בהפועל מספרים על תחושות קשות בקרב ראשי המחלקה ושחקני הקבוצה. אם לא די בהפסד איבדה הפועל שני שחקנים שספגו כרטיס אדום ולא יוכלו לשחק במשחק הבא. הראשון שבהם היה איאס מסאלחה שהורחק בדקה ה־55, והשני היה ליאור ברקוביץ’, בנו של איל ברקוביץ’, שנכנס לכר הדשא בדקה ה־64 אך ראה אדום בדקה ה־90.

בשבת, כשבמאזנה שבע נקודות מחמישה משחקים (שני ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים) תשחק הפועל בחוץ מול מכבי צור שלום. בשבת הבאה יתקיים המשחק החוזר מול עירוני נשר, לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ביטל את ההפסד הטכני שהטיל בית הדין על הקבוצה בגין שיתוף של שני חריגי גיל שלא כדין במשחק מהמחזור הראשון, שבו ניצחה הפועל בתוצאה 0:1. בנשר עדיין שוקלים אם לערער על החלטת בית הדין העליון, אך בהפועל יודעים ששני המשחקים הקרובים הם קריטיים למאבק על העלייה לליגת העל. במחלקת הנוער חוששים שאם הקבוצה לא תשיג בהם את מלוא שש הנקודות, החלומות על חזרה מהירה לליגה הבכירה יתפוגגו בשלב מוקדם מאוד של העונה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר