לאונג' ביי וונדרבר. בירות מהחבית ב-18 שקל לשליש וב-22 שקל לחצי (צילום: סער דויטש)

לא רק הופעות ומסיבות: מעתה הוונדרבר הוא גם פאב

מועדון הוונדרבר ידוע כמקום שמארח הופעות חיות ומסיבות, אבל מהשבוע נוסף לו טייטל חדש - פאב. הלאונג' ביי וונדרבר הוא חלל נוסף שנפתח במועדון ושמכיל כ-100 מקומות ישיבה, בר ומטבח שמציע את כל מה שצריך ליד הבירה

פורסם בתאריך: 22.11.17 11:00

הוונדרבר הוא מועדון חיפאי אשר ידוע כמקום שמארח הופעות חיות, מסיבות ואירועים שונים. אבל מיום שני השבוע נוסף לו טייטל חדש – פאב. הלאונג' ביי וונדרבר הוא חלל נוסף שנפתח במועדון ושמכיל כ-100 מקומות ישיבה, בר מגוון ומטבח נחמד שמציע את כל מה שצריך ליד הבירה – פיצות, נקניקיות ושאר נשנושים. ויש בו גם אזור עישון.

המחירים בלאונג' ביי וונדרבר הם זולים במיוחד – בירות מהחבית נמכרות ב-18 שקל לשליש וב-22 שקל לחצי – והמקום הפאב פתוח בימים שני, שלישי ורביעי מהשעה 20:00 ועד אחרון הלקוחות.

 

לאונג' ביי וונדרבר. שלושה ימים בשבוע

לאונג' ביי וונדרבר. שלושה ימים בשבוע

 

 

את המקום מנהל תום מנגר, בנו של הבעלים שלומי מנגר. "שנה עברה מאז שהתחלנו לעבוד על החלל השלישי שנפל עלינו במקרה והוביל אותנו לחשוב המון מה לעשות איתו", הם מספרים, "וכך, לאחר המון מחשבה ומתוך רצון לייצר עבודה למקום גם מעבר לסופי השבוע שבהם הוא כבר עובד ממילא, החלטנו לבנות אזור ישיבה. מפה גם הגיע השם לאונג'. מיד הבנו שנצטרך גם מטבח, וכך הכל התגלגל. כעת אנחנו מציעים תפריט אוכל גם בימים שבהם נערכות ההופעות החיות – דבר שהיה חסר עד כה. אנחנו גאים ושמחים להזמין את הלקוחות שלנו גם בימים שני, שלישי ורביעי למתכונת חדשה של פאב, עם אוכל, עם מוזיקה, עם אלכוהול ועם אווירה כיפית כמו תמיד בוונדרבר, רק שזהו כיף מסוג שונה לגמרי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר