בריכת מכבי
בריכת מכבי

אושרה התוכנית לתוספת מתקני ספורט בבריכת מכבי

התוכנית מאפשרת בינוי של שלושה פרויקטים – בריכת שחייה חדשה, אולם ספורט חדש ותוספת של קומה לאולם כדורסל קיים. הבריכה שתוקם תהיה הרביעית במתחם, והכוונה היא לרכז בה את הפעילות הלימודית

פורסם בתאריך: 24.12.17 08:03

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של משרד האוצר אישרה את התוכנית שיזמה עמותת נאמני מכבי חיפה לתוספת מתקני ספורט במתחם בריכת מכבי ברחוב ביכורים בחיפה (מרכז הספורט מכבי חיפה).

העמותה היא הבעלים והמפעילה של המתחם המשתרע על כ-40 דונם ואשר כולל שלוש בריכות שחייה, אולמות ספורט, מגרשי טניס וחדרי כושר. התוכנית מאפשרת בינוי בהיקף של 3,770 מ"ר המיועד לבניית שלושה פרויקטים במתחם – בריכת שחייה חדשה, אולם ספורט חדש וקומה נוספת לאולם כדורסל קיים.

הבריכה תהיה הרביעית במתחם והיא תשמש בריכה לימודית לכל הגילאים. באחת משלוש הבריכות הקיימות מתנהל כיום לימוד שחייה לצד שחיית מנויים, והכוונה היא להעביר לבריכה החדשה את הפעילות הלימודית ולייעד את הבריכה הנוכחית רק לשחיית מנויים.

 

 

יו"ר העמותה דני אסנין אמר בעקבות החלטת הוועדה המחוזית: "אנו שמחים מאוד על אישורה של התוכנית שפותחת אפשרויות חדשות לפיתוח המתחם ולתוספת מתקנים בו".

יצוין כי בשלב הפקדת התוכנית הגישה העמותה עצמה התנגדות לכמה שינויים שהתווספו להוראות התוכנית על ידי גורמי רשויות התכנון, ובראשם הגבלת גובה הבנייה במתחם ל-15 מטר באופן שעלול למנוע בנייה של אולם ספורט נוסף על גבי אולם הספורט הנוכחי.

אסנין מסר כי העמותה הודיעה על הסרת טענתה בנושא זה מכיוון שבשלב זה היוזמה להקמת האולם הנוסף אינה קונקרטית ובעתיד ניתן יהיה להתמודד עם מגבלת הגובה. באשר לחששותיה של העמותה מכך שהוראות התוכנית מטילות עליה את האחריות להעתקת קו ניקוז עירוני אשר עובר במתחם נכתב בהחלטת הוועדה המחוזית כי "הובהר במהלך הדיון שהתוכנית אינה קובעת כי העתקת קו הניקוז תהיה על חשבון יזם התוכנית".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר