נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
נירו לוי (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

גיסנו, המורה לתיאטרון מיבניאלי

שחקן התיאטרון והקולנוע נירו לוי הצטרף לצוות בית הספר יבניאלי בחיפה וילמד בו את מקצועות התיאטרון, וזאת במסגרת תהליך הגדרת הייחוד של בית הספר. בתכנון: הפקות עם התלמידים בשיתוף עם הקהילה

פורסם בתאריך: 28.1.18 08:06

השחקן נירו לוי יתחיל ללמד בבית הספר הממלכתי יבניאלי בחיפה את מקצועות התיאטרון. בשבוע שעבר הוא נפגש עם הנהלת בית הספר ועם התלמידים לשיחה על תפקידו בבית הספר, ולדבריו הוא הופתע מאוד לראות שגם תלמידי כיתות א' ו-ב' מכירים אותו.

לוי נולד בחיפה וגדל בנוה שאנן. הוא למד בבית הספר למשחק בית צבי ולאחר מכן שיחק בסדרת טלוויזיה רבות, ובהן "הפוך", "חמישה גברים וחתונה" ו"רמזור", שבה גילם את דמותו של חפר המכונה "גיסנו". נוסף על כך הוא שיחק בסרטים ובהצגות תיאטרון. לוי אף זכה בפרס אופיר לשנת 1999 על תפקידו בסרט הישראלי "החברים של יאנה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעירייה שי אבוחצירה שיזם את הבאתו של לוי ליבנאלי: "הגעתו היא חלק מתהליך ומתוכנית שלקח זמן רב עד שהגיעה לכלל מימוש".

מהי התוכנית?

"זה חלק מהגדרת ייחודיותם של בתי הספר בעיר. ביבניאלי יתמקדו באמנויות, ובכלל זה בתיאטרון, במוזיקה ובמחול. כאשר לאחרונה פתח לוי בית ספר למשחק בחיפה, החלטנו לשלב אותו בתוך הייחודיות של יבניאלי. פנינו למשרד החינוך במחוז והוא אישר את עבודתו כמדריך חינוכי בבית הספר. בשבועות הקרובים תיבנה תוכנית לימודים מיוחדת בנושא. במקביל יש כבר תוכנית שיפוצים שתכשיר את אחד מהחללים ביבניאלי שיותאם לייחודיותו של בית הספר, כדי שניתן יהיה גם להופיע שם".

 

 

על העבודה ביבניאלי מספר לוי: "השבוע הגעתי לבית הספר והמפגש היה מרגש מאוד. בית הספר עובר מיתוג מחדש כבית ספר לאמנויות. יהיו שם אמנויות הבמה לצד צילום ומשחק מול מצלמה. אני חלק מהשינוי שעובר בית הספר, וזה כבוד גדול עבורי".

מה יהיה תפקידך?

"אלמד, אייעץ ובעיקר אתרום מניסיוני. אני מתכנן הפקות שונות עם התלמידים, כמובן בשיתוף עם הקהילה. גדלתי בנוה שאנן ואני מכיר את העיר טוב מאוד, ומי כמוני יודע להעריך עבודה קהילתית. לגבי לימוד משחק – נראה לפי הבשלות של התלמידים איך מנגישים להם את הנושא. לכל גיל נתאים את הפעילות שלו".

אלו הפקות אתה מתכנן?

"עוד מוקדם לומר. מה שאפשר לומר לגבי ההפקות זה שהם יתקיימו ביבניאלי תוך שיתוף פעולה עם בית הספר רעות לאמנויות שנמצא גם הוא בשכונת קרית אליעזר. יבנאלי מתוכנן להזין את רעות, ובשורה התחתונה זו המטרה. העירייה דואגת לזה וטוב שכך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר