פול סטול. לפני חודשיים נקשר שמו בהפועל חולון (צילום: ניר קידר)
פול סטול. לפני חודשיים נקשר שמו בהפועל חולון (צילום: ניר קידר)

מכבי במשא ומתן עם סטול, פערים גדולים בין הצדדים

במכבי חיפה מעוניינים ברכז פול סטול שעזב את הקבוצה אחרי עונת האליפות, אך ספק גדול אם הוא יחזור לקדנציה שנייה בקבוצה שהידרדרה למקום הלפני אחרון בטבלה

פורסם בתאריך: 2.2.18 08:30

מכבי מנהלת משא ומתן עם הרכז פול סטול, אבל הפערים בין הצדדים הם גדולים וספק אם הוא יחזור לקדנציה שנייה בקבוצה.
סטול (32, 1.78 מטר) זכה עם מכבי באליפות ההיסטורית בעונת 2013-2012. כמו רוב השחקנים של אותה העונה גם הוא עזב אחרי הזכייה, ומאז שיחק בטרבזונספור הטורקית, משם חזר לדרום אמריקה, שב לאירופה ושיחק באוטודור סראטוב ובקאזאן הרוסיות. לפני חודשיים נקשר שמו בהפועל חולון, אבל המגעים בין הצדדים לא הבשילו לכדי חתימה על חוזה.

 

 

מצבה של מכבי הולך ומורע מדי שבוע. ביום ראשון ספגה הקבוצה את הפסדה השישי ברציפות – 85:75 בבית למכבי תל אביב – והיא ניצבת במקום הלפני אחרון עם מאזן של ארבעה ניצחונות ו־11 הפסדים, כמו בני הרצליה שבמקום האחרון המוביל לליגה הלאומית. מחר (שבת) תתארח הקבוצה בחולון ובקבוצה לא תולים תקוות רבות במשחק.

הצוות ששלח לארץ הבעלים ג’ף רוזן כדי לבחון את מצבה של הקבוצה שב לארצות הברית והעביר לרוזן את חוות הדעת שלו שממנה עולה כי לקבוצה חסרים רכז ושחקן גבוה. עם זאת, ולמרות בקשותיו של המאמן עופר רחימי לחזק את הסגל, רוזן לא ממהר לערוך שינויים, ובשלב זה לא ברור מתי אם בכלל יגיעו לקבוצה שחקנים חזקים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר