הרופאים מצ'כיה שהשתתפו בקורס (צילום: הנהלת המרכז הרפואי בני ציון)
הרופאים מצ'כיה שהשתתפו בקורס (צילום: הנהלת המרכז הרפואי בני ציון)

כירורגים מצ'כיה השתתפו בקורס בבני ציון

המחלקה הכירורגית במרכז הרפואי בני ציון קיימה קורס בכירורגיה לפרוסקופית עבור משלחת של רופאים כירורגיים מצ'כיה. הקורס שנמשך יומיים כלל הרצאות וצפייה בניתוחים

פורסם בתאריך: 25.2.18 10:50

המחלקה הכירורגית במרכז הרפואי בני ציון קיימה קורס בכירורגיה לפרוסקופית של הקולון והרקטום עבור משלחת של רופאים כירורגיים מצ'כיה. הקורס, שנערך בשיתוף עם חברת מדטרוניק, נועד לשיפור מיומנויותיהם של הרופאים הצ'כים בתחום הכירורגיה הלפרוסקופית וכלל הרצאות וצפייה בניתוחים.

במסגרת הקורס שנמשך יומיים בוצעו שמונה ניתוחי כריתת מעי גס והושם דגש על ביצוע הניתוחים לפי העקרונות האונקולוגיים וטכניקות שונות של השקות (חיבורי המעיים).

 

 

את הקורס הנחו מנהל המחלקה הכירורגית פרופ' אברהים מטר, מנהל היחידה לכירורגיה לפרוסקופית ד"ר גדעון סרוקה, מנהל השירות לכירורגיה בריאטרית ד"ר חוסאם מאדי והכירורגית הבכירה ד"ר מוניקה לניאדו האחראית על הניתוחים האנדוקריניים. במהלך השנה צפויים להתקיים קורסים דומים לכירורגים ממדינות נוספות באירופה שיתמקדו בניתוחי מעי גס ובניתוחי הבקעים.

ד"ר סרוקה: "ייחודה של המחלקה הכירורגית בבני ציון הוא בכך שהיא מבצעת ניתוחים בגישה לפרוסקופית מלאה, כלומר כל הפעולה הניתוחית, כולל כריתת המעי והחיבור, מבוצעת בגישה זעיר פולשנית. גישה זו מאפשרת התאוששות והחלמה טובים ומהירים יותר. המחלקה מבצעת ניתוחים בגישה הלפרוסקופית כבר יותר מ-20 שנה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר