ניר שובר. "אני רוצה להיות קרוב למקומות הבילוי במרכז, שבוודאי באחד מהם אערוך את מסיבת הניצחון שלנו"
ניר שובר. "אני רוצה להיות קרוב למקומות הבילוי במרכז, שבוודאי באחד מהם אערוך את מסיבת הניצחון שלנו"

שובר פותח מטה במרכז הכרמל

למרות השקט הלא אופייני, ניר שובר לא נטש את כוונתו להתמודד על ראשות העיר. השבוע הוא שכר משרדים במרכז הכרמל שישמשו כמטה שלו, ומסתבר שאפילו יש לו דוברת

פורסם בתאריך: 14.3.18 11:14

למרות השקט החשוד והלא אופייני, ניר שובר לא נטש את כוונתו להתמודד על ראשות העיר. נהפוך הוא – השבוע הוא שכר משרדים במרכז הכרמל שישמשו כמטה שלו, ומסתבר שאפילו יש לו דוברת: ענת שקד ויינברג, אשת יחסי ציבור ועיתונאית.

שובר, עובד מאחורי הקלעים?

"לגבי המטה, זה נכון. שכרתי מקום במרכז הכרמל כי זו גם הסביבה הטבעית שלי ושל רוב בוחרי וגם כי אני גר בשכונה. מעבר לזה, אני רוצה להיות קרוב למקומות הבילוי במרכז, שבוודאי באחד מהם אערוך את מסיבת הניצחון שלנו. לגבי משרד יחסי הציבור אני גם מאשר".

 

 

שקד ויינברג, פעם ראשונה בפוליטיקה החיפאית.

"מוניתי לדוברת של שובר. בעבר הייתי דוברת של העיריות נשר ומעלות .אני מאמינה ברוח הצעירה וחסרת המנוח של שובר – הוא אנטיתזה לעומד בראש עיריית חיפה כיום. המגיפה הכי בוערת היא שהצעירים עוזבים את חיפה, והוא היחיד שיכול למנוע זאת. אני מכירה אותו כבר כמה שנים טובות ככתבת חברה וכמובילת דעת קהל בחיפה וגאה לדברר אותו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אחד שיודע

    הפעם אני לא יודע מי יותר מאותגר שכלית, מר שובר(שיש מצב ששוחרר בטעות ממוסד כלשהו) , עיתונאי החצר- מר בועז כהן המשועמם או גברת ענת שקד "העיתונאית" שהתמנתה לדוברת של השבור. תחרות קשה…בעצם לא, שובר לוקח שוב. אולי לא בענק אבל במילה! או יותר.

  2. יעקב אתגר

    ניר שובר לא מתאים אפילו לא לתפקיד מנהל בית קפה. ניר עושה מעצמו צחוק ומישהו ממשפחתו הקרובה חייב לעזור לו להפסיק את הבדיחה הזו. תפקיד ראש עיריית חיפה החולש על מיליארדים ועומד בראש מערכת המעסיקה מאות אנשים זה דבר רציני. גם חבר מועצת עיר הינו תפקיד אחראי. הבדיחה הזו לא מצחיקה

  3. ענת המצחיקה

    ממש אתה צודק ממש מצחיק שובר קודם שישלם את החובות שלו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר