ג’ף רוזן. התנהלות לא מובנת (צילום: צלמוס)
ג’ף רוזן. התנהלות לא מובנת (צילום: צלמוס)

אנשי עסקים מציעים להקים עמותה שתנהל את מכבי

איש עסקים חיפאי פנה לגורמים באגודת מכבי חיפה והציע להם להקים עמותה בראשותם של אנשי עסקים שתנהל את הקבוצה במקומו של הבעלים ג’ף רוזן

פורסם בתאריך: 20.4.18 08:34

איש עסקים חיפאי פנה לפני ימים אחדים לגורמים באגודת מכבי חיפה והציע להם להקים עמותה בראשותם של אנשי עסקים שתיקח לידיה את קבוצת הכדורסל של מכבי במקומו של הבעלים ג’ף רוזן. רבים מאוהדי מכבי מאסו בהתנהלותו של רוזן, והם טוענים כי הוא נכשל לחלוטין בבניית הקבוצה וכי החתמתו של תרסון בורל היתה הקש ששבר את גב הגמל. ההחתמה הזאת סותמת את הגולל על האפשרות לצרף שחקן זר בתפקיד הרכז או הסנטר – שתי עמדות שבהן משוועת מכבי לחיזוק – וזאת מכיוון שמכבי מילאה את מכסת שמונת הזרים שרשאית כל קבוצה לרשום.

רוזן שנמצא בארץ אמר לאנשי הקבוצה כי הוא בטוח שמכבי תישאר בליגת העל וכי אין בכוונתו לעזוב גם אם היא תרד לליגה הלאומית. רוזן הוסיף כי הוא מתכוון להישאר כאן עוד שנים רבות.

 

 

באגודת מכבי חיפה אישרו שאכן בוצעה פנייה כזאת אך הוסיפו כי בשלב זה אין בכוונתם לפעול וכי הם מאמינים ביכולתו של רוזן לנהל את הקבוצה בצורה הטובה ביותר. רוזן קיבל את מכבי מהאגודה לפני יותר מעשור והחזיר אותה למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי. בכל מקרה, מכיוון שהקבוצה נמצאת בבעלותו אין כעת לאגודה כל אפשרות להוציא אותה מידיו.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר