Black Angus. זה מה שיעיר את הציר? (צילום: דודי קדם)
Black Angus. זה מה שיעיר את הציר? (צילום: דודי קדם)

הציר עוד לא מת: מסעדת Black Angus נפתחה במוריה

בסוף השבוע נפתחה להרצה מסעדת הבשרים במוריה 29, וביום חמישי תיערך הפתיחה הרשמית. הבעלים סאלח דבאח: "אנחנו לא קונים את הבשר אלא מגדלים, שוחטים ומפרקים אותו בעצמנו, ולכן המחירים שלנו הם לא יקרים כמו בכל שאר המסעדות"

פורסם בתאריך: 30.4.18 10:19

בזמן שמתחם העיר התחתית מושך אליו עוד ועוד עסקי אוכל ובילויים על חשבונו של ציר מוריה, חובבי הציר בוודאי ישמחו לשמוע שבסופ"ש נפתחה להרצה במוריה 29 מסעדת Black Angus, שמומחיותה היא בשרים. הפתיחה הרשמית תהיה ביום חמישי, והבעלים סאלח דבאח ומוסא אחמד, שמתבססים על הקשר המשפחתי שלהם לבעלים של המשחטה ושל רשת האטליזים דבאח, מבטיחים חגיגה.

דבאח, מהו הייחוד שלכם?

"אנחנו מגדלים את הבשר בעצמנו ובוחרים רק את הטוב ביותר. אנחנו לא קונים את הבשר אלא מגדלים, שוחטים ומפרקים אותו בעצמנו, ולכן המחירים שלנו הם לא יקרים כמו בכל שאר המסעדות".

 

 

השף דודי קדם שאחראי על בניית התפריט, מה מצפה לסועדים?

"זו מסעדת בשרים עם קונספט ייחודי שההתמחות שלה הוא בשרים במחירים נוחים לכל כיס, כמו למשל אסאדו ב-110 שקל, פילה בקר ב-100 שקל ואנטרקוט 300 גרם ב-90 שקל. וכמובן שהכל טרי ברמת היישון הטובה ביותר ותוך שימוש בירקות אורגניים. גם העיצוב של ההגשה הוא ייחודי. התפריט פונה לקהל העממי, ולכן מנות הפתיחה כוללות סלט גזר מרוקאי, סלט סלק מרוקאי, מטבוחה, חומוס, טחינה, סלט טורקי, כרוב במיונז וכו'. במקביל יש לנו גם מנות כמו סביצ'ה סלמון ואבוקדו, סינטה צרובה וכבד אווז עם חמאת חמוציות. בקיץ נפתח מתחם חיצוני עם תפריט קוקטיילים מיוחדים. בכל חודש התפריט ישתנה כי אנחנו דוגלים בשינויים ובעיצובים חדשים".

 

Black Angus. פילה בקר ב-100 שקל ואנטרקוט 300 גרם ב-90 שקל (צילום: דודי קדם)

Black Angus. פילה בקר ב-100 שקל ואנטרקוט 300 גרם ב-90 שקל (צילום: דודי קדם)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוב האוכל היה טעים. שירות כאילו לא קיים, המלצרית קלולס בכל עניין. טעו בחשבון (לרעתנו). אחרי התיקון שילמנו במזומן והיינו צריכים להזכיר כי מגיע לנו עודף. אם עדיין יפעלו בעוד שנתיים אולי נבדוק שוב. והערה לכתבה: לא קבלנו כל מנות פתיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר