רון פלדהיים. ומה עם אורן שטרלינג? (צילום: דוברות הפועל חיפה)
רון פלדהיים. ומה עם אורן שטרלינג? (צילום: דוברות הפועל חיפה)

פלדהיים השיב בשלילה להצעתו של כץ לחזור להפועל

הסמנכ”ל לשעבר של הפועל חיפה דרש לדעת מהו התפקיד המיועד לו אם יחזור ולקבל הצעת שכר מסודרת עוד לפני משיכת התביעה נגד המועדון, אך הבעלים סירב להתחייב על שני הנושאים

פורסם בתאריך: 14.5.18 15:43

רון פלדהיים, לשעבר סמנכ”ל הפועל חיפה, השיב בשלילה להצעתו של הבעלים יואב כץ כי פלדהיים ימשוך את התביעה שהגיש נגד המועדון בסך של כמיליון שקל בתמורה לחזרתו לעבודה במועדון.

במסגרת המגעים שנערכו בין השניים דרש פלדהיים מכץ לדעת מהו התפקיד המיועד לו אם יחזור ולקבל הצעת שכר מסודרת עוד לפני משיכת התביעה, אך כץ לא הבטיח לו תפקיד מוגדר ולא התחייב באשר לשכרו. בסביבתו של פלדהיים טוענים כי כץ הציע לו סכום מסוים שהוא למעשה חלק מהכספים שהסמנכ”ל לשעבר טוען כי המועדון חייב לו וכי הוא לא מסתפק בכך.

נקודת מחלוקת נוספת בין השניים היא המשך דרכו של המנכ”ל אורן שטרלינג בהפועל. כזכור, אחד מהתנאים שהציב פלדהיים לחזרתו היא הפסקת עבודתו של שטרלינג במועדון, אך בשלב זה נראה שכץ לא מתכוון לפטר את המנכ”ל.

 

 

בעניין אחר, לפני כשבועיים הוזמן כץ לצפות במשחק של קבוצת הכדורסל של הפועל מול הפועל עפולה שבסיומו ירדו האדומים לליגה הארצית, ואנשי עמותת לב אדום הציעו לו לקבל לידיו את הקבוצה. הצדדים קבעו לשוחח בקרוב, אך הדבר מעורר התנגדות בקרב האוהדים ונראה שהוא יגווע עוד לפני שיבשיל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר