הפועל חוגגת את הזכייה בגביע. החגיגות הרשמיות ייערכו ביום ראשון (צילום: צלמוס)
הפועל חוגגת את הזכייה בגביע. החגיגות הרשמיות ייערכו ביום ראשון (צילום: צלמוס)

הפועל חגגה עד אור הבוקר בפאב תל אביבי

שחקני הפועל חיפה, אנשי הצוות המקצועי, חברי הנהלת המועדון, הבעלים יואב כץ ועשרות אוהדים בילו בפאב שלוותא. החגיגות הרשמיות ייערכו ביום ראשון בנמל חיפה

פורסם בתאריך: 10.5.18 11:05

הפועל חיפה חגגה עד אור הבוקר את הזכייה בגביע המדינה. השחקנים, אנשי הצוות המקצועי, חברי הנהלת המועדון, הבעלים יואב כץ ועשרות אוהדים בילו בפאב שלוותא בתל אביב, והגביע שהונף רק כמה שעות קודם לכן עבר מיד ליד. במקום בילו גם אוהדי הפועל תל אביב שהצטרפו לשמחה האדומה וחגגו את הפסדה של היריבה השנואה בית"ר ירושלים.

עיריית חיפה הודיעה כי חגיגות הזכייה של הפועל ייערכו ביום ראשון בשעה 20:00 בחניון אולם הנוסעים של נמל חיפה ברחוב העצמאות, וכי כל אוהדי הקבוצה מוזמנים להשתתף באירוע. על החלק האמנותי הופקד הזמר איתי לוי, וההערכות הן כי אלפי אוהדים יגיעו לחגוג עם הקבוצה ועם הגביע שיוצג לראווה.

 

 

הפועל תחזור מחר (שישי) לאימונים לקראת שלושת משחקי הליגה האחרונים של העונה, שהראשון שבהם יהיה בשבת בחוץ מול מכבי נתניה. למרות שהכרטיס למוקדמות הליגה האירופית כבר נמצא בכיסם הבטיחו השחקנים לעשות הכל כדילתפוס את המקום השלישי. כעת, כשנותרו עוד תשע נקודות בקופה, הפער בין הפועל למכבי תל אביב עומד על נקודה אחת בלבד, כאשר לתל אביבים יש 62 נקודות ולהפועל 61.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר