מרכזית המפרץ החדשה (צילום: מירב מורן)
מרכזית המפרץ החדשה (צילום: מירב מורן)

מרכזית המפרץ החדשה תיפתח ביוני

בתחילת יוני ייערך טקס הפתיחה של מרכז התחבורה החדש, וההערכה היא שעד לסוף החודש תחל פעילותו. המרכז מחולק לאגף דרומי שכולל רציפים של אוטובוסים ומטרוניות לצד תחנת לב המפרץ של רכבת העמק, ולאגף הצפוני שבו רציפים של אוטובוסים עירוניים

פורסם בתאריך: 23.5.18 16:06

מרכז התחבורה מרכזית המפרץ החדשה הסמוך לצומת הצ'ק פוסט בחיפה צפוי להיפתח לקהל הרחב לקראת סוף חודש יוני. בתחילת החודש ייערך טקס הפתיחה של המרכז, וההערכה היא שעד לסוף יוני תחל פעילותה של מרכזית המפרץ החדשה, שנבנתה על ידי חברת יפה נוף השייכת לעיריית חיפה ואשר תשרת את כל תושבי הצפון.

מנכ"ל יפה נוף אבישי כהן: "אין עדיין תאריך מדויק לתחילת פעילותה של מרכזית המפרץ החדשה, אך ההערכה היא שהדבר יקרה עד לסוף חודש יוני".

 

 

מרכז התחבורה החדש, אשר משתרע על שטח של 12,000 מ"ר במתחם סגור וממוזג, מחולק לשני אגפים – דרומי וצפוני. האגף הדרומי כולל רציפים של אוטובוסים ומטרוניות לצד תחנת לב המפרץ של רכבת העמק, והאגף הצפוני כולל את רציפי קווי האוטובוס העירוניים. מהאגף תהיה גישה לתחנת הרכבת של רכבת החוף ולרכבלית – הרכבל לטכניון ולאוניברסיטת חיפה. כמו כן יחובר המרכז התחבורתי החדש בגשר לקניון הסינמול הסמוך.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משה

    למה אין תחנת מוניות מוסדרת כי יונה יהב אינו אוהב מוניות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר