תלמידי בית הספר הפתוח בשיעור טבע בגבעת השבשבת
תלמידי בית הספר הפתוח בשיעור טבע בגבעת השבשבת

תלמידי הפתוח יבנו כיתת לימוד בגבעת השבשבת

תהליך הבנייה יבוצע בפיקוח ובסיוע של איש מקצוע, והכיתה תשמש ללימודי טבע. מנהלת בית הספר הפתוח גלית אמסלם: "כיתת הטבע הזו מצטרפת לפרויקטים סביבתיים נוספים כמו טיפוח ערוץ נחל זיו"

פורסם בתאריך: 28.5.18 18:43

תלמידי בית הספר הפתוח על שם בארי יבנו בעצמם כיתת לימוד לבית הספר בגבעת השבשבת בנוה שאנן. בניית הכיתה תיעשה בפיקוח ובסיוע של איש מקצוע, וזאת לאחר שבית הספר קיבל אישור מעיריית חיפה לפתוח את הכיתה שתשמש כיתת טבע. גבעת השבשבת נמצאת מול בית הספר, ולאורך השנים לומדים שם התלמידים אם כי לא בכיתה מסודרת.

לדבריה של מנהלת בית הספר גלית אמסלם, עבודות הבנייה לא יפגעו בנוף המקומי ולא ישנו אותו: "הכוונה שלנו היא לבנות כיתה 'פתוחה' שתשמש את כל הקהילה. היוזמה היתה בשיתוף מלא עם ההורים, עם צוות המורים ועם התלמידים שכבר החלו לתכנן את פתיחתה של הכיתה החדשה ואת עיצובה הייחודי. כיתת הטבע מצטרפת לפרויקטים סביבתיים נוספים שבהם אנחנו מעורבים כמו אימוץ הכיכר הסמוכה לבית הספר ועיצובה, טיפוח ושמירה על ניקיונו של ערוץ נחל זיו שנמצא ליד בית הספר, ופיתוח שביל מיוחד שנקרא 'שביל הבלשים' בגבעת השבשבת".

 

 

לדבריה של אמסלם, בית הספר גאה בכך שהצליח לקדם את היוזמה ובהזדמנות שקיבל לחבר את תהליכי הלמידה של מקצועות הטבע לסביבתם הטבעית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עמית באום, עמותת ירוק בלב

    אחרי שעיריית חיפה קידמה את הרס ואדי זיו, ביה"ס הפתוח נאלץ לבחור מקום חדש לכיתת הלימוד בטבע. חבל שכל ההשקעה של התלמידים, המורים וההורים מתכסה בבטון לנצח.

    מציע שתיצרו קשר עם המורה בחט"ב עירוני ה', שיצר עם תלמידיו כיתת יער למופת במקום בטבע שהיה לפני כן מזבלה שכונתית.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר